مزیت بازی های استیم


مزیت های خرید بازی استیم به قدری جذاب هستند که فقط کافی است یک بار تجربه ی بهره مندی از آن ها را داشته باشید تا شما هم جزء طرفداران پر و پا قرص سی دی کی بازی اورجینال شوید.

چند مورد از این مزیت های جذاب عیارت هستند از:

  • تمایز اصلی بازی های اورجینال با بازی های کرک شده دسترسی به بخش آنلاین و امکانات مولتی پلیر بازی هست. بازی‌ های اورجینال به شما دسترسی به بخش آنلاین بازی را می دهد و شما مجازید با استفاده از سرور های شرکتِ توسعه دهنده ی محصول، بازی آنلاین را با بهترین شکل ممکن تجربه کنید.
  • یکی دیگر از مزیت های بسیار جذاب و غیر قابل انکار سی دی کی بازی اورجینال، دسترسی به آخرین به روز رسانی های بازی است. یعنی دیگر لازم نیست همچون بازی های غیر اورجینال برای تهیه ی نسخه ی جدید اقدام به خرید کنید، چرا که با خرید بازی استیم می توانید به راحتی و از طریق اینترنت نسخه ی جدید تر را دانلود کرده و بازی کنید.
  • با تهیه بازی های اورجینال از طریق مرجع رسمی و جهانیِ استیم، با توجه به اعتبار بالایی که دارد، لازم نیست در مورد وجود ویروس و یا هر تهدید امنیتیِ دیگر نگران باشید؛ چرا که تهدید های امنیتی و نفوذ ویروس های خطر آفرین فقط در مورد بازی های غیر اورجینال و کرک شده اتفاق می افتد. در واقع هیچ مرجعی در راستای خرید بازی اورجینال مطمئن تر از استیم نیست، مرجعی که وب سایت ما تمام بازی های اورجینال خود را از آن جا خریداری کرده و به متقاضیان ارائه می دهد.
  • باید گفت که بازی‌ های کرک شده عمدتاً دارای مشکلات نرم ‌افزاری هستند و ممکن است با مواردی مثل مشکل گرافیک یا مشکل صدا برخورد کنید. چنین مشکلاتی در بازی های اورجینال به مراتب کمتر مشاهده می ‌شوند و اگر هم رخ دهند به سرعت با آپدیت های رسمی از طرف سازنده های بازی بر طرف خواهد شد.
  • و علاوه بر تمام موارد بالا لازم به گفتن است یکی از مهم ترین اتفاقاتی که با خرید بازی اورجینال رخ می ‌دهد حمایت مالی و معنوی از تیم تولید کننده ی محصول است، شما با خرید یک اثر، از تیم توسعه‌ دهنده ی آن حمایت مالی و معنوی کرده و برای ادامه مسیر شان کمک می ‌کنید.

فروشگاه خرید بازی سوخت گیم

برای خرید بازی اورجینال حتما باید سراغ خرید بازی استیم بروید، اما با وجود برخی محدودیت ها هر کسی نمی تواند از وجود این مرجع جهانی بهره مند شود. پیرو این مسئله لازم به ذکر است با بهره مندی از خدمات وب سایت ما می توانید تمام محدودیت ها را از میان برداشته و در هر زمان و مکانی اقدام به خرید سی دی کی بازی اورجینال کنید.

با خرید بازی استیم و تجربه ی بهره مندی از این نسخه های اورجینال بدون شک، دیگر نمی توانید از این تجربه ی به مراتب جذاب و سرگرم کننده دست بکشید.


[ بازدید : 54 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 2 اسفند 1399 ] [ 13:07 ] [ سارا بیات ]

آموزش تنظیمات اینستاگرام


بخش Help مهمترین بخش هر اپلیکیشن است. این بخش همواره به کاربران در رفع مشکلات به وجود آمده و همچنین به تولیدکنندگان نرم افزار جهت بهبود کیفیت نرم افزار کمک می‌کند. در اپلیکیشن اینستاگرام نیز این بخش وجود دارد و کاربران برای رفع مشکلات و همچنین سوالات احتمالی به وجود آمده به این بخش مراجعه می‌کنند. با نایس فالوور همراه باشید.

بخش Help دارای سه گزینه است.

  • Report a Problem: گزارش خرابی اپلیکیشن در اینستاگرام این امکان را به شما می‌دهد در صورت به وجود آمدن مشکل آن را به قسمت پشتیبانی گزارش دهید تا در جهت رفع خرابی به شما کمک کنند.
  • Help Center: مرکز کمک اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا راهنمایی لازم برای استفاده از اینستاگرام را مطالعه کنید. کافیست از این بخش وارد سایت شوید و برای رفع مشکل خود شروع به مطالعه کنید.
  • Privacy and Security Help: بخش حریم خصوصی و امنیت است. این بخش گزینه‌های زیادی دارد که به شما در ایجاد امنیت و حفظ حریم خصوصی اکانت شما راهنمایی می‌کند.

About

این بخش شامل توضیحاتی مربوط به خط مش(Data Policy)، سورس باز(Open Source Libraries) و شرایط استفاده(Terms of Use) از نرم افزار است. با کلیک روی هر گزینه وارد سایت می‌شوید و توضیحات مربوطه را مطالعه می‌کنید.

این بخش تنظیمات مربوط به ورود و خروج شما از اپلیکیشن است.

  • Login info: احتمال داره کاربران از چند اکانت اینستاگرام استفاده کنند یک اکانت شخصی و یک اکانت تجاری در این صورت مدیریت اکانت‌ها و یادآوری پسوردها کار سختی است. این بخش به شما کمک می‌کند با انتخاب یکی از چند اکانت خود به عنوان اکانت اصلی، دیگر اکانت‌های موجود را به آن متصل کنید. با این عمل شما با ورود از اکانت اصلی خود بقیه اکانت‌های شما نیز به صورت خودکار وارد می‌شوند.
  • Add Account: در این بخش شما قادر به ورود اکانت‌های دیگر خود هستید. با این گزینه امکان ساخت اکانت جدید نیز فراهم می‌شود.
  • Log Out Account: با این گزینه شما از اکانت خود خارج می‌شوید.
  • Log Out All Account: این گزینه مانند گزینه قبلی است ولی یک تفاوت بین آنها وجود دارد با این گزینه شما از تمام اکانت‌های خود خارج می‌شوید.

Archive

در اینستاگرام قابلیتی وجود دارد به نام آرشیو، این گزینه زمانی به کار می‌آید که شما نسبت به ارسال پست یا پاک کردن پستی تردید دارید. در این صورت کافیست با استفاده از این گزینه پست مورد نظر خود را به آرشیو انتقال دهید. با این کار پست مورد نظر به جزء شما برای فرد دیگری قابل رویت نیست.

در ادامه آموزش کامل تنظیمات آرشیو با نایس فالوور همراه باشید.

https://www.nicefollower.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%aa%d9%86%d8%b8%db%8c%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85/


[ بازدید : 69 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 6 بهمن 1399 ] [ 11:05 ] [ سارا بیات ]

اصول و قوانین سئو داخلی (جدیدترین آپدیت)


سئو داخلی را می توان پیاده سازی تکنیک های پایه به منظور ایجاد زیر ساختی قوی برای یک وب سایت معرفی کرد که پس از انجام آنها مقدمات آغاز کار حرفه ای روی سئو سایت به منظور کسب جایگاه در صفحه نتایج گوگل به ازای کلمات کلیدی هدف،معنا و مفهوم پیدا می کند. اگر به عنوان یک سئو کار یا مدیر وب سایت این محتوا را برای مطالعه انتخاب کردید این نوید را به شما می دهیم که با جامع ترین راهنمای اصول سئو داخلی در سال 2020 در این مطلب آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

تعریف سئو داخلی و بررسی اهمیت آن در پروسه سئو سایت

اگر بخواهیم با ساده ترین زبان ممکن سئو داخلی را تعریف کنیم می توانیم بگوییم به مجموعه فعالیت هایی که در اصلاح ساختار سایت نقش دارند سئو داخلی یا On-Page SEO می گویند. از جمله فعالیت هایی که موجب اصلاح ساختار سایت می شوند می توان به بهینه سازی کد ها، چک کردن فاکتور های فنی سایت، بهینه سازی محتوا و... اشاره کرد.

اهمیت سئو داخلی را می توان با ارائه یک مثال به صورت کاملا مفهومی تشریح کرد .فرض کنید حرفه شما نماکاری ساختمان است. تا زمانی که زیر ساخت داخلی ساختمان مورد تایید نباشد زیباترین نماهای ممکن نیز روی آن سازه زیبایی خود را نشان نمیدهند. در همی راستا می توان گفت تا زمانی که یک وب سایت از نظر فنی و ساختار اولیه مورد تایید نباشد مراحل بعدی سئو سایت شامل سئو خارجی و ..نتیجه بخش و موثر ولقع نمی شود.

اگر بخواهیم به صورت تخصصی تر به تعریف مفهوم سئو

داخلی بپردازیم بهتر است پروسه سئو داخلی را به دو بخش تقسیم کنیم:

1 – تکنیک هایی که روی بهینه سازی ساختار سایت متمرکز هستند: سئو تکنیکال

2- تکنیک هایی که روی بهینه سازی محتوای سایت متمرکز هستند: سئو محتوایی

چک لیست سئو تکنیکال

همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم یکی از شاخه های سئو داخلی، سئو تکنیکال می باشد که به صورت کاملا اختصاصی روی بهینه سازی ساختار فنی سایت تمرکز دارد. در ادامه به معرفی تک تک آیتم هایی که در سئو تکنیکال باید آناها را چک کرد می پردازیم.

بررسی استفاده مناسب درست از متا تگ ها – meta tag :

متا تگ ها (Meta Tag) یا برچسب های متا، بخشی از محتوای یک صفحه میباشد که از دید کاربران مخفی مباشد. زیرا این متا ها در کد های HTML سایت قرار میگیرد و حاوی اطلاعاتی برای موتور های جستجو می باشد.

معرفی مهمترین متا تگ های سئو داخلی:

متا تگ تایتل (title tag)

متا دسکریپشن (meta description)

متاتگ ویو پورت(viewport)

متا تگ روبوت (meta robot)

توجه به سرعت لود صفحات سایت

یک اصل اساسی در سئو سایت وجود دارد که آشنایی با آن درک این آیتم را راحت تر می کند. این که اگر سرعت لود صفحهای از سایت بیشتر از 4 ثانیه باشد قطعا مخطب آن وب سایت را ترک می کند. با تکیه بر همین اصل چک کردن سرعت سایت با ابزارجی تی متریکس که در مقالات گذشته مفصلا به معرفی آن پرداخته ایم. ضروری است.

برای تقویت سئو داخلی سایت به محتوا، روح ببخشید

در اولین بخش آموزش سئو داخلی سایت با محتوا روبه ‌رو می‌شویم. شاید ساده‌‌ترین و پیش‌پا ‌افتاده‌‌ترین مسئله برای بهینه‌سازی محتوای سایت استفاده از کلمات کلیدی است. ولی نباید زیاده‌روی کنید و حوصله کاربر را با تکرار واژه‌هایی که برای او آشنا هستند، سر نبرید. ( Keyword Stuffing ممنوع !)

اگر می‌خواهید محتوا را بهبود ببخشید، باید استفاده درست از کلمات کلیدی را بیاموزید. شاید یکی از رایج‌ترین تکنیک‌هایی که می‌شناسید، استفاده از کلمه کلیدی در ۱۰۰-۱۵۰ کلمه نخست مقالات باشد. درست مثل کاری که ما اینجا انجام داده‌‌ایم. (کلمه کلیدی را در ابتدای مقدمه این مقاله مشاهده می‌کنید.

واقعیت این است که گوگل برای کلماتی که در ابتدای محتوای شما جای گرفته‌اند، ارزش زیادی قائل است. انگار این کلمات مهمان‌های افتخاری محتوای شما هستند. با این کار بهترین جای مجلس را به ارزشمند‌ترین مهمانان خود اختصاص داده‌اید.

واقعیت این است که نمی‌توان برای انتخاب این معیار به گوگل خرده گرفت. درواقع اگر مقاله‌ای درباره رژیم کتو نوشته شود، طبیعی است که در همان ابتدای متن به این کلمه اشاره می‌شود. درغیر این‌ صورت نه‌تنها موتور جست‌وجو؛ بلکه کاربر هم ادعای شما را باور نمی‌کند. احتمالا این سوال در ذهن کاربر شکل می‌گیرد که چطور «می‌توانید بدون اشاره به رژیم کتو مقاله بنویسید؟». کاربر که هیچ، موتور جست‌وجو نیز ادعای شما را باور نمی‌کند. برخی از نکاتی که باید به یاد داشته باشید، به این شرح هستند:

استفاده از کلمه کلیدی در تیتر یک و دو

تیتر یک را فراموش نکنید. نگاه کاربر را به خود متمرکز کنید و او را به خواندن مقاله دعوت کنید. اما مهمتر اینکه کلمه کلیدی را در تیترها بگنجانید. در کنار کلمه کلیدی استفاده از عبارت‌های LSI را فراموش نکنید.

چگالی کلمه

با وجود اینکه گوگل منکر تاثیرگذاری این عامل روی سئو داخلی سایت شده است؛ اما شواهد نشان می‌دهد که تکرار این کلمه در نتیجه نهایی تاثیرگذار است.

URL سایت را دریابید

تا جای ممکن از URL کوتاه برای سایت استفاده کنید. حتما از کلمه کلیدی نیز در آن استفاده کنید.

لینک‌ سازی خارجی

اگر می‌خواهید ثابت کنید که حرفی برای گفتن دارید، باید نشان دهید اطلاعاتی که در اختیار کاربر قرار می‌دهید، بی‌عیب ‌و‌نقص است. لینک سازی خارجی چیزی شبیه به ریش گرو گذاشتن در فرهنگ فارسی است. سایتی با لینک دادن به شما اعتبار و ارزش محتوای شما را تایید می‌کند.

بهینه‌ سازی تگ عنوان و متا

بهینه ‌سازی تگ عنوان و متا یکی از دیگر مباحث مهم در آموزش سئو داخلی سایت است. اگر به دنبال استفاده از تگ متا و عنوانی هستید که سئو سایت را متحول کنید، به مطالعه این بخش ادامه دهید.

سئوکاران عقاید متفاوتی درباره بخش‌های متفاوت سایت دارند. اما به نظر من مهم‌ترین بخش تگ عنوان (Title) است. تگ عنوان نقش کارت دعوت را بازی می‌کند. با خواندن تگ تیتر متوجه می‌شوید که مقاله درباره چیست و چرا باید آن را بخوانید. تم مهمانی بخش‌های متفاوت آن و نحوه برگزاری همه و همه در چند کلمه‌ای که نقش تیتر را بر عهده دارد، گنجانده شده است.

به همین دلیل گوگل و دیگر موتورهای جست‌وجو اهمیت ویژه‌ای برای این تگ‌ها قائل هستند. سعی کنید کلمه کلیدی را تا جای ممکن در ابتدای تیتر به کار ببرید. هرچه باشد همه می‌خواهند بدانند برای چه باید در مهمانی شما شرکت کنند. کلمه کلیدی اصل مطلب را سریع در اختیار کاربر و گوگل قرار می‌دهد.

تیتر بار بزرگی را بر دوش می‌کشد. لحن تیتر به کاربر نشان می‌دهد که این مهمانی مناسب چه طبقه‌ای از جامعه است.

• از معرف تیتر استفاده کنید

معرف تیتر یا به زبان غربی‌ها Modifier به طبقه‌بندی تیتر کمک می‌کند. برخی از این کلمات عبارت هستند از «بهترین»، «راهنما»، «سریع‌‌ترین» و «بازبینی» که به رتبه‌بندی عبارات کلیدی بلند شما کمک می‌کند. بهتر است برای بهبود تیتر و بالا بردن ترافیک سایت از معرف‌ها استفاده کنید.

متای دست اول

فراموش نکنید که متا اولین بریده از مقاله شماست که برای کاربر به نمایش گذشته می‌شود. پیش از آنکه مهمان جدید قدم به سایت شما بگذارد. چند جمله‌ای را که برای او در نظر گرفته‌اید، مطالعه می‌کند. اگر توانستید در این چند جمله او را شیفته خود کنید که هیچ؛ درغیراین ‌صورت باید شاهد ورود مهمان‌های احتمالی خود به سایت همسایه باشید.

قبلاً مقاله ای در مورد اصول سئو داخلی و محتوایی سایت در وبسایت آموزشی مارکترها منتشر شده که خوادن ان خالی از لطف نیست.

منبع: رایاپلاس


[ بازدید : 84 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 1 دی 1399 ] [ 10:44 ] [ سارا بیات ]

قانون جذب عشق


قانون جذب عشق

از طریق محبت، تشویق، حمایت، قدرشناسی، یا هر احساس خوب دیگری به سایرین عشق بدهید، همان عشق به شما بازمی‌گردد و خود را چندین برابر می‌کند، و عشق را در هر مقوله‌ی دیگری از زندگی‌تان، از قبیل سلامتی، ثروت، شادی، و شغل وارد می‌کند.

اگر از طریق عیب‌جویی، خشم، ناشکیبایی، یا هر احساس بد دیگری نسبت به سایرین احساس منفی بدهید، و همان حس منفی دریافت خواهید کرد، تضمین می‌کنم! و هنگامی که نیروی منفی بازمی‌گردد، خود را چندین برابر می‌کند، نیروی منفی بیشتری جذب می‌کند، و بر باقی زندگی‌تان تاثیر می‌گذارد.


آیا همین حالا ازقانون جذب عشق همین استفاده می‌کنم؟

شما همین حالا می‌توانید بگویید در روابطتان چه داده‌اید. اگر رابطه‌ای عالی است، بدین معناست که شکرگزاری و عشقی که می‌دهید از نیروی منفی و گلایه‌های شما از آن رابطه بیشتر است. اگر رابطه‌ای بغرنج و پر کشمکش است، بدین معناست که احساسات منفی که ناخواسته و یا شاید حتی خواسته بروز می‌دهید بیشتر از عشق است.

چگونه همین حالا از قانون جذب عشق استفاده کنم؟

می‌توانید همین حالا با جستجوی چیزهایی که در آن شخص دوست دارید، ارزش قائلید، و قدر می‌شناسید، هر رابطه‌ای را تغییر دهید. وقتی آگاهانه تلاش می‌کنید تا بیشتر از آن‌که به موارد منفی توجه کنید، دنبال چیزهایی که دوست دارید بگردید، معجزه‌ای رخ خواهد داد. به نظرتان انگار در شخص دیگر اتفاقی باورنکردنی رخ داده است. اما این نیروی عشق است که این موارد منفی را از بین برده است.

راز قانون جذب روابط

زندگی همه چیز را به شما عرضه می‌کند تا بتوانید آنچه دوست دارید را برگزینید، و بخشی از موهبت زندگی این است که همه جور آدمی را دور و برتان قرار داده، بنابراین می‌توانید در آن آدم‌ها آنچه دوست دارید را انتخاب کنید و از آنچه دوست ندارید روی برگردانید. قرار نیست برای خصوصیاتی که در شخصی نمی‌پسندید، در خودتان عشق ایجاد کنید، بلکه کافی است بدون نشان دادن احساس خاصی از آن روی برگردانید.

قانون جذب به احساسات شما واکنش نشان می‌ دهد. هر چه بدهید همان را می ‌گیرید. وقتی موردی را در فرد دیگری تحسین می‌ کنید و ارزشمند می‌ شمارید، آن خصیصه‌ ها را به خودتان می ‌چسبانید. بنابراین اگر روی هر فرد، شرایط، یا اتفاقی یک برچسب بچسبانید، آن برچسب ‌ها را روی خودتان می‌ چسبانید و وارد زندگی ‌تان می ‌کنید.

حالا راز قانون جذب عشق اینجاست. شما می ‌توانید هر چه دوست دارید و می‌ خواهید را به خود بچسبانید. فقط کافیست آنچه دوست دارید را در سایر افراد جستجو کنید و از ته قلب به آن ‌ها پاسخ مثبت بدهید!


خیلی ساده است…

نیازی نیست به زور بخواهید به خودتان بقبولانید که یک رفتار خاص یک شخص خوب است. اگر به طور مثال کسی در زندگی شما بدقول است نیازی نیست بگویید خوب خدا رو شکر که بدقول است قاتل نیست! نه قانون جذب عشق این را نمی‌گوید. فقط می‌گوید روی رفتار دیگه‌ای احساس بگذارید که در او دوست دارید.


منبع : http://submsg.ir/%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86-%d8%ac%d8%b0%d8%a8-%d8%b9%d8%b4%d9%82-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f-%d9%88-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86-%d8%ac%d8%b0%d8%a8/


[ بازدید : 93 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 3 آبان 1399 ] [ 10:13 ] [ سارا بیات ]

معرفی افزونه ثبت‌نام و ورود با موبایل در وردپرس


به گزارش ایسنا، بنابراعلام ژاکت، در دنیای امروز که همه افراد گوشی موبایل دارند می‌توانند به راحتی با یک شماره موبایل ثبت‌نام کنند و با یک شماره موبایل وارد سایت شوند. با افزونه دیجیتس ( افزونه ثبت نام با شماره موبایل در وردپرس ) کاربر فقط با یک شماره موبایل می‌تواند ثبت‌نام کند.

حتی نیازی به ایجاد رمز عبور هم نیست و برای ثبت‌نام و لاگین از طریق رمز عبور یک بار مصرف می‌توان اقدام کرد. نسخه اورجینال و اصلی افزونه دیجیتس در سایت ژاکت به صورت فارسی و راستچین شده برای استفاده جامعه وردپرس ایران توسط تیم مرسا وب آماده شده است که در ادامه به معرفی ویژگی‌های آن می‌پردازیم.

امنیت را برای سایت / اپلیکیشن خود و مشتریان فراهم کنید

ورود و عضویت از طریق ارسال کد تایید (رمز یکبارمصرف) به شماره موبایل مشتری باعث امنیت سایت / اپلیکیشن و تایید هویت کاربران میشود.

ویژگی های کلیدی افزونه digits | افزونه ثبت نام و ورود با موبایل

. پشتیبانی از ۵۳ پنل پیامکی معتبر

در حال حاضر افزونه از ۵۳ پنل پیامکی معتبر پشتیبانی میکند و این تعداد در حال افزایش است.

. ثبت‌نام با شماره تلفن همراه

به کاربران خود اجازه دهید تا با شماره موبایل خود وارد شوند تا تعداد ثبت‌نام شما بالا برود. کاربر خود را از زحمت ورود به حساب ایمیل، رها کنید تا محبور نشود برای تأیید هویت، وارد حساب ایمیل شود و سپس لینک تأیید را دنبال کند.

. ورود به حساب کاربری بدون‌ نیاز به رمز عبور

با استفاده از کد تایید (رمز یک بار مصرف) که از طریق پیامک به شمارۀ تلفن همراه شما ارسال می‌شود، وارد حساب خود شوید.

. ورود به حساب کاربری بدون نیاز به ایمیل

به کاربر خود اجازه دهید تا با شماره موبایل وارد حساب خود شود. ایمیل‌های سنتی که برای ایجاد حساب به‌کار گرفته میشد را فراموش کنید.

. هماهنگی کامل با کاربران عضو شده قدیمی

کاربران قدیمی سایت که با ایمیل وارد ناحیه کاربری می‌شوند می‌توانند: از طریق ایمیل و رمز عبور خود وارد ناحیه کاربری خود شوند و در قسمت ویرایش اطلاعات کاربری شماره موبایل خودشان را وارد کنند.

. افزودن فیلد دلخواه

افزودن هر نوع فیلد دلخواه : متن - اعداد - لیست کشویی - رادیوباکس - چک باکس - گزینه قوانین و شرایط - تشخیص انسانی برای فیلدهای ووکامرس : نام خانوادگی - نام نمایشی - شرکت - آدرس ۱ و ۲ - شهر - استان - کشور - کدپستی

. بالا بردن امنیت سایت

عضویت در سایت با شماره موبایل واقعی انجام می‌شود و امنیت سایت بالا می‌رود، از عضویت ربات‌ها و اکانت‌های فیک جلوگیری می‌شود.

. دریافت رمز بر روی موبایل با گزینه فراموشی رمز

کاربرانی که رمز خود را فراموش کرده اند می‌توانند در قسمت فراموشی رمز شماره موبایل خود را وارد کنند تا رمز برایشان پیامک شود.

. تنوع در نام کاربری

می‌توانید در تنظیمات افزونه برای ایجاد نام کاربری از (نام - اعداد تصادفی - شماره موبایل - ایمیل ) استفاده نمایید. با این کار می‌توان شماره موبایل از دید کاربران دیگر پنهان کرد و نام یا اعدا تصادفی و یا ایمیل برای نام کاربری نمایش داده شود.

ویژگی های دیجیتس

. سازگاری کامل با ووکامرس

. سازگاری کامل با فروشگاه ساز ووکامرس و تمامی قالب‌های استاندارد فروشگاهی

. سازگار با مرورگر ها

. IE۸, IE۹, IE۱۰, IE۱۱, Firefox, Safari, Opera, Chrome, Edge

. پشتیبانی کامل از وردپرس Wordpress

. پشتیبانی کامل از فروشگاه ساز ووکامرس Woocommerce

. پشتیبانی کامل افزونه چندفروشندگی دکان Dokan

. پشتیبانی کامل از WC Vendors

. پشتیبانی کامل از WC MarketPlace

. پشتیبانی کامل از BuddyPress

. پشتیبانی کامل از Membership Pro

. پشتیبانی کامل از Ultimate Member

. پشتیبانی از bbpress

. پشتیبانی از Easy Digital Downloads

. پشتیبانی از ویژوال کامپوزر

. سازگاری کامل با WPML

. Bootstrap ۴.x, Bootstrap ۳.x

. هدیه: دو اددان رایگان همراه افزونه

. ادغام شماره موبایل ووکامرس

. ادغام حساب کاربری قدیمی

سایر امکانات دیجیتس

. امکان عضویت با شماره موبایل

. امکان ورود به سایت با شماره موبایل

. امکان بازیابی رمز عبور با شماره موبایل

. امکان عضویت با شماره موبایل و ایمیل همزمان

. امکان عضویت با شماره و سپس افزودن ایمیل در ناحیه کاربری

. امکان عضویت با ایمیل و سپس افزونه شماره در ناحیه کاربری

. فیلدهای ایمیل و رمز عبور را از ورود و ثبت‌نام حذف کنید

. ایجاد فیلدهای جدید برای فرم عضویت

· امکان غیرفعال کردن ثبت نام

· امکان غیرفعال کردن ثبت نام با شماره موبایل

· امکان قرار دادن کد پیشفرض یک کشور

. امکان قرار دادن یک کشور در لیست سیاه برای جلوگیری از عضویت اسپم

. شناسایی خودکار کد کشور براساس آی پی

. فعال کردن ” استفاده از رمز عبور قوی ” در هنگام ثبت نام

. امکان تعیین آدرس ریدایرکت برای بعد از عضویت و وورد و خروج

. فعال کردن کپچا در ورود به سایت و عضویت

. امکان تست ارسال پیامک در تنظیمات افزونه

. شورت کد برای ایجاد برگه هایی مانند ورود، ثبت نام، خروج و…

. امکان نمایش ستاره (*) در فیلدهای مورد نیاز

. تعیین نقش کاربری پیشفرض در هنگام ثبت نام با موبایل

. امکان تعیین تعداد ارقام کد تایید ارسالی در پیامک

. امکان تعیین زمان ارسال مجدد OTP (کد تایید) به شماره موبایل


منبع خبر


[ بازدید : 107 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 25 مهر 1399 ] [ 21:42 ] [ سارا بیات ]

روش های آسان برای ساخت سایت رایگان


در این مقاله قصد داریم،5 سایت ساز داخلی و خارجی را به شما معرفی کنیم که امکان ساخت سایت را برای شما فراهم می آورند و جزء بهترین ابزارهای طراحی سایت رایگان به حساب می آیند، پیشنهاد می کنم برای شروع ساخت سایت رایگان فقط یکی از این سایت سازها را انتخاب کنید. چرا که با استفاده از یک سایت ساز می توانید بر چگونگی کار سایت سازهای دیگر نیز پی ببرید و نحوه کار را به راحتی فرا بگیرید.

1- سایت ساز Wix، اولین پلتفرم طراحی سایت رایگان

سایت ساز Wix، یک ابزار ساخت سایت آنلاین است، که از طریق مرورگر وب در دسترس است. کمپانی Wix یکی از قدیمی ترین کمپانی های سایت ساز در جهان است. اخیرا این کمپانی برای اینکه کاربران خود را راضی نگه دارد، 500 مگابایت فضای هاست(Host) برای ذخیره سازی فایل ها، یک زیر دامنه (Sub domain) ، به همراه تبلیغات برای آنها در نظر گرفته است.

یکی از مزیت هایی که در حالت رایگان سایت ساز Wix وجود دارد این است که، به شما امکان دسترسی به تمامی بخش ها را می دهد و باعث می شود که شما با استفاده از یک اکانت رایگان تجربه استفاده از این سیستم را برای همیشه به خاطر بسپارید. همچنین اگر نیاز داشتید که واقعا سایتتان را توسعه دهید و بر روی آن کار کنید باید از پلن های پولی آن استفاده کنید.

اما توجه داشته باشید که وب سایت های wix برای کاربران ایرانی قابلیت راست چین شدن را ندارند و فقط ویژه استفاده کاربران خارج از ایران است.

2- سایت ساز وردپرس کاملا رایگان، با هاست و دامنه اجباری

وردپرس یک بسته آنلاین نرم افزاری رایگان و متن باز است که می توانید توسط آن وب سایت های مختلفی را به سرعت ایجاد کنید. یکی از ویژگی هایی که درباره وردپرس می توان نام برد این است که این نرم افزار فقط بر روی یک وب سرور نصب و اجرا می شود و قابل نصب به صورت نرم افزاری بر روی مک یا ویندوز و سیستم عامل دیگری نیست.

وردپرس یک سایت ساز همه کاره است، این سیستم مدیریت محتوا (CMS)، توسط بسیاری از برندهای معتبر جهان استفاده می شود مانند: BBC, Wired,Beyonce,Vogue و ... در حال حاضر وردپرس یکی از محبوبترین سیستم های مدیریت محتوا می باشد که 30 درصد وبمستران از آن استفاده کرده و سایت ها را با این CMS ساخته اند.

شما می توانید از وردپرس برای ساخت وب سایت ها، وبلاگ های کلاسیک، فروشگاه تجارت الکترونیک، وب سایت های کسب و کار، انجمن ها، شبکه های اجتماعی و هر چیز دیگری استفاده کنید.

اما باید در نظر داشته باشید، وردپرس با توجه به اینکه بهترین سیستم مدیریت محتوای رایگان و متن باز است (متن باز به این معناست که هر فردی با دانشی در برنامه نویسی می تواند سیستم مدیریت محتوا را بر اساس نیازهای خود شخصی سازی کند)،و اما آنچنان هم رایگان نیست.

3- سایت ساز سایت بیلدر SiteBuilder

سایت بیلدر ( Site Builder )، یکی دیگر از سایت سازهای آنلاین خارجی است که اخیرا استقبال خوبی از آن شده و مورد توجه بسیاری از وبمسترها قرار گرفته است. سایت بیلدر قابلیت خوبی که نسبت به سایر سایت سازها دارد، این است که دارای ادیتور Drag & Drop است.

همین قابلیت بسیار ساده باعث شده است که بسیاری از افراد به سمت سایت ساز سایت بیلدر بروند و از آن بعنوان پلتفرم اصلی سایت خود استفاده کنند.

اما اگر بخواهیم در مورد سایت بیلدر Site Builder بیشتر توضیح بدهیم، می توانیم بگوییم که این سایت ساز در عین سادگی توانسته محیطی با تجربه کاربری قوی را در پنل کاربری برای کاربران خود به ارمغان بیاورد.

منبع : ویرگول


[ بازدید : 126 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 24 مهر 1399 ] [ 16:58 ] [ سارا بیات ]

تاثیر گوگل ادوردز بر سئو سایت


امروزه تبلیغات بسیاری در فضای اینترنت انجام میگیرد . هدف این تبلیغات آشنا کردن کاربران با سایت های مورد نظر است همچنین وقتی کاربران با وب سایتی آشنا شوند بدون شک عده ای از آنها از خدمات و محصولات آن سایت استفاده می کنند و این امر برای صاحبان مشاغل سود آور است . در موتورهای جست و جو ، سایتها برای آنکه شناخته شوند لازم است که به صفحه اول نتایج گوگل برسند . یکی از بهترین راه کارها و همچنین مطمن ترین ترفندها ، سئو سایت یا بهینه سازی سایت می باشد . بدین ترتیب اگر سایتی بهینه گردد کاربر پسند می شود و افراد زیادی از آن سایت بازدید خواهند کرد در نتیجه سایت مورد نظر به ابتدای صفحه نتایج گوگل خواهد رسید . یکی دیگر از راه کار هایی که یک سایت می تواند به صفحه اول نتایج گوگل برسد تبلیغات در گوگل یا گوگل ادرودز می باشد . با این راه کار سایت مورد نظر برای مدت محدودی به صفحه اول می آید اما این راه دارای هزینه های مختلفی می باشد . در سال های گذشته ابهام های زیادی در ارتباط با گوگل ادوردز ایجاد شد . اولین ابهام این بود که آیا گوگل ادوردز بر سئو سایت تاثیر می گذارد یا خیر ؟ در این مقاله ما سعی داریم تا جواب این سوال را بطور جامع بدهیم .


گوگل ادوردز چیست ؟

در ابتدا لازم است تا به تعریف گوگل ادوردز بپردازیم ، گوگل ادوردز یکی از سرویس های غیر رایگان گوگل است که وب مستران با استفاده از آن می توانند به صفحات اول گوگل برسند . این سرویس در سال های گذشته توانست نیمه از درآمد شرکت گوگل را حاصل کند . این سرویس تبلیغاتی در سال 2000 میلادی رو نمایی شد با وجود این سرویس میران سایت ها دیگر مجبور نبودند مبالغ زیادی را به بازاریابان جهت تبلیغ سایت پرداخت نمایند همچنین در مدت زمان کمتری می توانستند به صفحه اول جست و جو گوگل برسند . مدیران و صاحبان کسب و کار با ثبت نام در سایت گوگل ادوردز و ایجاد حساب کاربری می توانند برای کلمات کلیدی مخصوص خود با هر تعرفه ای ایجاد تبلیغ در گوگل کنند اغلب ما سایت هایی را در نتایج جست و جو خود دیده ایم که د کنار آنها Ad نوشته شده است این حروف ، مخفف Adwords می باشد . نمیتوان گفت که گوگل ادوردز از تکنیک ها و قوانین سئو می باشد بلکه این دو سرویس کاملا با هم متفاوت هستند . سرویس تبلیغاتی گوگل فقط بر کلمات کلیدی هر سایت تمرکز دارد اما سئو از بخش های متفاوتی تشکیل شده است .


تاثیر گوگل ادوردز بر سئو

در مقالات زیادی نظرات متفاوتی در ارتباط با تاثیر گوگل ادوردز داده شده است . امروزه مشتریان بسیاری برای سفارش گوگل ادوردز سایت خود به شرکت طراحی سایت دارکوب مراجعه می کنند . سوال آنها این است که آیا گوگل ادوردز بر سئو سایت تاثیر می گذارد ؟ در پاسخ آنها باید گفت خیر ! سرویس تبلیغاتی گوگل هیچ تاثیر مستقیمی بر سئو سایت نمی گذارد . برخی از کاربران این تفکر را دارند که اگر از گوگل ادوردز استفاده کنند سایت آنها بهینه می شود و تبلیغات آنها در گوگل نوعی بک لینک سازی است . این تفکر بسیار نادرست است زیرا با هر کلیک کاربر بر روی تبلیغات گوگل هیچ سیگنالی برای عنکبوت های گوگل ارسال نخواهد شد بلکه این لینک ها از نوع Nofollow که هیچ گونه سیگنالی را به خزنده ها ارسال نمی کنند . در نتیجه تاثیری بر سئو سایت و رتبه بندی نخواهد داشت .لازم است بدانید که هر کلیک روی یک لینک دو نوع سیگنال ارسال خواهد کرد سیگنال مستقیم یا سیگنال غیر مستقیم ؛همانطور که از نامشان پیداست سیگنال های مستقیم بر سئو تاثیر مستقیم و مثبت می گذارند اما سیگنال های غیر مستقیم ، مستقیما بر سئو تاثیر نمی گذارند بلکه بر عوامل دیگر تاثیر گذار هستند که آن عوامل تاثیر مستقیم بر رتبه بندی دارند. از این رو می توان گفت سیگنال هایی که لینک های گوگل ادوردز ارسال می کنند از نوع سیگنال غیر مستقیم است و تاثیر مثبت مستقیم بر سئو نمی گذارد .

اما سوال اینجاست که پس این تبلیغات چه نکته مهمی دارند که کاربران زیادی خواستار آن می باشند . باید گفت وقتی یک سایت به وسیله تبلیغات گوگل یا گوگل ادوردز برای مدتی در صفحه اول گوگل بماند افراد زیادی به آن سایت مراجعه می کنند و اگر محصولات و خدمات آن سایت به خوبی ارائه شوند این کاربران به مشتریان دائمی تبدیل خواهند شد . وقتی شما برای سایتتان سفارش تبلیغات گوگل می دهید ، نام سایت شما در بین سایت های رتبه دار صفحه اول گوگل که زمینه کاری یکسانی دارید قرار می گردد بسیاری از کاربران نیز با گوگل ادوردز آشنایی ندارند از این رو فکر می کنند سایت شما به دلیل محبوبیت و کارایی بالا در صفحه اول قرار گرفته است . در این زمانی که وب سایت شما در صفحه اول قرار دارد باید بر روی سئو سایت بیشتر تمرکز کنید تا کاربر پسند شود . بدین ترتیب سایت شما در ذهن کاربرانتان باقی خواهد ماند و اگر سرویس تبلیغاتی شما به پایان برسد کاربران با جست و جو نام سایت شما از آن بازدید می کنند و بدین ترتیب می بینید که گوگل ادوردز بر سئو سایت شما تاثیر غیر مستقیم گذاشته است . همچنین بسیاری از سایت های تازه تاسیس وجود دارند ، با اینکه خدمات و محصولات خوبی دارند بازدید بالایی ندارند به دلیل آن که شناخته شده نیستند پس بهتر است این سایت ها برای شناخته شدن به صفحه اول گوگل بیایند البته با استفاده از سرویس تبلیغاتی گوگل . بدین ترتیب این سایت ها نیز در بین سایت های صفحه اول که بازدید کننده بیشتری دارند قرار می گیرند و به کاربران شناخته می شوند


در رابطه با تاثیر گوگل ادوردز بر سئو سایت نظرهای مختلفی وجود دارد عده ای بر این باور هستند که سرویس تبلیغاتی گوگل تاثیر مستقیم بر سئو دارد و عده ای نیز می گویند گوگل ادوردز هیچ تاثیری ندارد زیرا زمان آن محدود است و سایت مورد نظر باید مدام از این سرویس استفاده نماید .


جمع بندی

بر طبق گفته های بالا می توان نتیجه گرفت که تبلیغات گوگل برای برخی از سایت ها بسیار موثر است ؛ سایت هایی که تازه به موتور جست و جو وارد شده اند بدون شک تا مدتی برای کاربران نمایش داده نمی شوند و مدیران این دسته از سایت ها از راه های مختلفی برای شناخته شدن استفاده می کنند . برای آنکه تبلیغات گوگل برای شما موثر باشد ابتدا باید سایت خود را بهینه کنید ، کلمات کلیدی مناسب و مختص به کسب و کار خود را انتخاب نمایید و روی آنها سئو را پیاده سازی کنید سپس برای این کلمات سرویس تبلیغاتی گوگل را سفارش دهید . در این مدتی که صفحه و سایت شما در صفحه اول گوگل قرار دارد همچنان بر سئو سایت پافشاری نمایید ، محتواهای خود را بروز کنید همچنین سعی کنید خدمات و محصولات خود را به بهترین شکل ارائه دهید . بدین ترتیب تبلیغات گوگل ادوردز برای یک سایت بسیار موثر خواهد بود . زیرا اگر سایت شما کیفیت خوبی داشته باشد کاربران نام شرکت شما را در ذهن می سپارند و وقتی سرویس شما پایان گیرد باز هم با جست و جو نام شما از سایت تان بازدید می کنند . اما اگر سایت شما کیفیتی نداشته باشد و فقط صرفا به دلیل گوگل ادوردز در صفحه اول قرار بگیرد این تبلیغات هیچ تاثیری بر رتبه و سئو شما نخواهد داشت.


منبع : دارکوب


[ بازدید : 95 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 21 مهر 1399 ] [ 21:37 ] [ سارا بیات ]

معرفی شغل پستچی


1. آشنایی با شغل پستچی

اگر بخواهیم شغل پستچی را به طور مختصر بیان کنیم در واقع مرتب کردن نامه ها و کالا های پستی جهت تحویل در مسیر معین با وسیله نقلیه می باشد. پستچی در تمامی فصل های سال فعالیت می کند. هم چنین تمامی طول هفته به جز روزهای تعطیل به کار کردن مشغول هستند.


2. مهارت های لازم شغل پستچی

این افراد باید دقت و تمرکز داشته باشند تا بتوانند به حرف مردم توجه کامل داشته باشند. پرسیدن سئوال های مربوط و قطع نکردن صحبت دیگران در زمان مناسب.

یکی دیگر از مهارت هایی که یک پستچی باید داشته باشد مدیریت زمان است. بلکه بتواند در زمان و ساعت مشخص شده کالا و یا نامه مربوطه را به گیرنده برساند.

این افراد باید در مسیریابی قدرت خوبی داشته باشند. بلکه اگر در شهر های بزرگ کار می کنند با انتخاب مسیر کوتاه و درست بتوانند به گیرنده دست یابند. اگر در پیدا کردن مسیر و آدرس های مختلف در شهر تسلط نداشته باشند ممکن است با مشکلات مختلفی روبرو شوند. به طور مثال با پیدا نکردن مسیر و از دست دادن زمان نتوانند تمام کالا های آن روز را به دست صاحبانشان برساند.

این افراد باید در خدمت رسانی به مردم علاقه داشته باشند و از این کار لذت ببرند. اگر به شغل خود علاقه ای نداشته باشند ممکن است به زودی خسته شوند و توانایی کار کردن با این شرایط را نداشته باشند. بنابراین بهتر است که قبل از انتخاب شغل با روحیات خود آشنایی کامل را پیدا کنید.

داشتن فهم مکتوب هم که برای خواندن آدرسها و اطلاعات درج شده بر روی نامه ها لازم و ضروری می باشد. حتی این افراد باید دقت زیادی در خواندن مطالب درج شده در سیستم مربوط و کالا را داشته باشند تا دچار اشتباهی نشوند.

داشتن درک اجتماعی در این شغل باعث می شود آگاه باشند از واکنش های دیگران و عکس العمل های مناسب را داشته باشند.


میخوای جدیدترین آگهی استخدام پستچی نزدیک به خودت رو ببینی؟ اینجا کلیک کن


3. توانمندی های شغل پستچی

توانایی تنظیم کنترل کننده های یک خودرو به صورت سریع و با دفعات زیاد

توانایی شنیدن و درک جملات و نظرات گوینده

توانایی خواندن و نوشتن و درک اطلاعات

داشتن دقت و چابک بودن

توانایی دید جزئیات از نزدیک و مسئولیت پذیر بودن

وقت شناس و توانایی مدیریت زمان

توانایی حرکت سریع دست و بقیه اعضای بدن و سلامت کامل جسمانی

داشتن رابطه اجتماعی با مردم

علاقه داشتن به شغل خود


4. شرح کار پستچی

حضور در محیط باز و شرایط آب و هوایی مختلف از مهمترین شرایط کار پستچی می باشد. این افراد باید توانایی استفاده از وسایل نقلیه را داشته باشند و بتوانند از آن استفاده کنند.

دقت بالا و صحت زیاد در انجام شغل و کارهای مربوطه بسیار مهم است. باید با خواندن اطلاعات نوشته شده برای شما کالای پستی را به گیرنده مربوط برسانید. این شغل نیازمند سرعت داشتن و عکس العمل های سریع است تا به موقع و در زمان درست تحویل داده شود.

لازم به ذکر است که درآمد این افراد به صورت دولتی و از طرف سازمان مربوطه واریز می شود که در تمامی کشور مقدار یکسانی را دارد.


5. وظایف شغل پستچی

بسته بندی و مرتبط کردن نامه ها جهت تحویل به شخص مورد نظر

تحویل نامه ها یا بسته های بستی به محل سکونت یا شرکت های تجاری

انتخاب مسیر درست و یا معین شده برای انتقال بسته ها

گرفتن امضاء از مشتریان برای بسته های بیمه شده و سفارشی و گرفتن هزینه های مشخص شده در کار برگ

نگهداری از نامه مشتریان که در محل تحویل نیستند

ثبت تحویل نامه ها و یا ارسال مجدد آنها

مسئولیت پذیر بودن و امانت دار نسبت به کالاها و یا نامه هایی که به آن سپرده شده

حساس بودن به زمان و تحویل به موقع بسته های پستی و بدون تاخیر


6. شخصیت های مناسب شغل پستچی

در واقع همه افراد با شخصیت های مختلف می توانند در شغل پستچی مشغول به کار شوند. بنابراین نمی شود معیین کرد که تنها افرادی که این ویژگی ها را دارا هستند قادر به انجام این شغل می باشند. پس احتمال موفقیت برای تمامی افراد در شغل پستچی وجود دارد. اما طبق آمار گرفته شده بیشتر شخصیت هایی که در این شغل فعالیت می کنند ویژگی های یکسانی دارند.

پس می توان گفت افرادی که دارای این ویژگی ها هستند احتمال علاقه داشتن به این شغل را بیشتر دارند. افرادی که عاشق خدمت رسانی به مردم با شرایط آب و هوایی مختلف هستند و دارای روحیه مسئولیت پذیری، مدیریت زمان، سواد کافی برای خواندن و نوشتن و … می باشند.



[ بازدید : 108 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 15 مهر 1399 ] [ 14:37 ] [ سارا بیات ]

تفاوت شاخص کل با شاخص هم وزن در بورس ایران


شاخص هم وزن و شاخص کل

حاصل ضرب تعداد سهام با قیمت هر ارزش هر شرکت را در بورس ایران نشان می دهد. هر چقدر که ارزش سهام شرکت بیش تر باشد به همان اندازه ارزش همان شرکت در بورس ایران بالاتر خواهد بود. این نوع شاخص نشان دهنده تغییرات قیمت در بورس ایران است و هرگز سود را نشان نمی دهد. افزایش درصدی شاخص کل نشان می دهد که قیمت سهام شرکت ها نیز به همان اندازه افزایش یافته است.

در اصل با استفاده از این شاخص، سرمایه گذاران و خریداران سهام فرصتی به دست می آورند تا با انجام تحلیل های بنیادی و تکنیکال، وضعیت شرکت را پیش از خرید سهام مورد بررسی قرار دهند.

البته زمانی که تفاوت شاخص کل و شاخص هم وزن را دریابید، متوجه می شوید که کدام یک از این دو شاخص از اهمیت بیشتری برخوردار است. با کسب اطلاع در خصوص شاخص هم وزن شما می توانید ورود و خروج نقدینگی را در بازار بورس بررسی کنید، در حالی که شاخص کل میانگینی از تمام بازار بورس بوده و در پرتفوی هر سهامداری قابل مشاهده است.

متوقف سهام شرکت به این معنی است که آخرین قیمت معامله سهام مدنظر گرفته می شود. هر گونه تغییر در قیمت سهام کل، بر قیمت سهام شرکت ها تاثیر خواهد گذاشت. میانگین شاخص کل ، میانگین کل بازار را نشان می دهد. هر چقدر سهام شرکتی بیش تر باشد به همان اندازه ارزش بورس همان شرکت بالا خواهد بود. شاخص کل به عنوان معیاری نسبت به اندازه شرکت پذیرفته شده در بورس سنجیده می شود. شاخص کل از ابتدای سال تا انتهای سال محاسبه می شود.

مهمترین تفاوت شاخص کل و شاخص هم وزن در ارزیابی تغییرات قیمت و سود سهام شرکت ها در بورس به شمار می رود. برای این که بخواهیم شاخص کل بورس را محاسبه کنیم، باید به سراغ شرکت های بزرگی که در بازار بورس فعالیت دارند برویم. در حالی که شاخص هم وزن مربوط به تمامی شرکت هایی است که در این بازار مورد معامله قرار می گیرند.

شاخص هم وزن ، عاملی متفاوت در بازار بورس ایران

در شاخص هم وزن، سهام شرکت ها با قیمتی مساوی اندازه گیری می شود. افزایش سرمایه شرکت بر این شاخص تاثیری ندارند و قرارگیری یا حذف شرکت و تقسیم سود نقدی شرکت در شاخص هم وزن تاثیرگذار است. در این شاخص اندازه شرکت مهم نبوده و نوسانات معاملاتی شرکت ها بر این شاخص تاثیر می گذارد. این شاخص نشان دهنده وضعیت کلی بازار بورس است. اگر وضعیت معاملات منفی باشد در این صورت شاخص کل، مثبت ولی در این شاخص منفی خواهد بود.

نمودار شاخص هم وزن نسبت به شاخص کل متفاوت است
تفاوت شاخص هم وزن و شاخص کل

ارزش شرکت های پذیرفته شده در بازار بورس تفاوت فاحش هر دو شاخص را نشان می دهد و با این شاخص می توان تفاوت سهام های کوچک و بزرگ را می توان تشخیص داد. در شاخص هم وزن ارزش سهام همه شرکت ها یکسان در نظر گرفته می شود. تحلیل گران بازار بورس با این شاخص می توانند به راحتی این نوع بازار را تحلیل کنند.

با شاخص هم وزن می توان ارزش سهام شرکت ها را تحلیل کرد و هر چقدر این شاخص مثبت و بزرگ باشد به همان اندازه می تواند در بازار بورس تاثیرگذار باشد. این شاخص منفی نشان دهنده بازدهی کمتر ارزش شرکت های پذیرفته شده در بازار بورس است. شاخص هم وزن مثبت به معنای رشد بازدهی سهام شرکت ها است. با کمی دقت متوجه می شویم که شاخص کل معیار مناسبی برای سنجش بازار بورس نیست ولی شاخص هم وزن، ارزش سهام شرکت ها نشان می دهد ولی شاخص کل هرگز شاخص مناسبی برای ارزیابی قیمت های بورس ایران نیست.

مهمترین تفاوت شاخص کل و شاخص هم وزن در چیست؟

*شاخص کل به اندازه و وزن سهام شرکت های بزرگ وابسته است، در حالی که شاخص هم وزن به صورت یکسان سرمایه تمامی شرکت ها را دربر می گیرد.
*در صورتی که تنها برخی از شرکت های بزرگ بورس بازدهی منفی داشته باشند، می توانند شاخص کل را منفی کنند. یا بلاعکس. اما در شاخص هم وزن میزان بازدهی شرکت ها بدون در نظر گرفتن میزان سرمایه شرکت در بورس مورد اهمیت است.

پس با این تفاسیر در مورد تفاوت شاخص کل و شاخص هم وزن باید بگوییم اگر بیش از نیمی از شرکت های بازار بورس بازدهی منفی داشته باشند، شاخص هم وزن هم منفی می شود. یا اگر بیش از نیمی از شرکت های بازار بورس بازدهی مثبتی داشته باشند، شاخص هم وزن مثبت می شود.
در حالی که شاخص کل وابسته به تنها چند شرکت بزرگ در بورس می باشد. که اگر آنها بازدهی مثبتی داشته باشند، شاخص کل مثبت و اگر بازدهی منفی داشته باشند، شاخص کل منفی می شود.

روند شاخص هم وزن و شاخص کل

شاخص کل روند صعودی داشته در حالی که این شاخص یک سیر مثبت را طی می کند و البته این سخن به معنای رشد شرکت ها در بازار بورس نیست. با این شاخص می توان رشد بازار را سنجید. مثبت بودن ارزش سهام شرکت ها باعث می شود که شاخص کل مثبت باشد ولی در شاخص هم وزن، بازدهی شرکت ها عامل تعیین کننده بوده و کل سرمایه شرکت نمی تواند عامل تاثیرگذاری باشد.


[ بازدید : 134 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 19 شهريور 1399 ] [ 15:45 ] [ سارا بیات ]

مداد رنگی های فابر کاستل


مداد رنگی به سرعت در حال تجربه سطح جدیدی از قدردانی در دنیای هنر است. من اینجا هستم تا به شما نشان دهم که هنر مداد رنگی تازه و خلاقانه چگونه می تواند باشد!

کافی است به برخی از نقاشی های مداد رنگی فابر کاستل من در این صفحه نگاهی بیندازید تا تصویری از تطبیق پذیری شگفت انگیز این رسانه هنری سرگرم کننده بدست آورید!

ناز-گربه ها-رنگ آمیزی-صفحه-توسط- مداد رنگی فابر کاستل

مداد رنگی ۲۴ رنگ پلی کروم

مداد رنگی به عنوان رسانه هنری حرفه ای

نقاشی فوتوریالیستی که من با مدادهای رنگی ایجاد کردم

نقاشی فوتوریالیستی که من با مدادهای رنگی ایجاد کردم

در حالی که مدتی مدادهای رنگی برای کودکان مورد توجه قرار می گرفت ، در طول سالها به طور پیوسته احترام خود را در بین هنرمندان ، گالری ها و کلکسیونرها به دست می آورد. هنرمندان در حال کشف پتانسیلهای خلاقانه این رسانه هنری هستند ، در حالی که کلکسیونرها و علاقه مندان به مداد رنگی فابر کاستل در شگفتی و خروجی خود هستند!


احتمال وجود دارد ، شما احتمالاً در کودکی از مدادهای رنگی استفاده کرده اید ، بنابراین قبلاً با آنها آشنایی خاصی دارید. اما بین مدادهای رنگی درجه هنرمند و مدادهای رنگی که معمولاً توسط کودکان استفاده می شود ، تفاوت زیادی وجود دارد. مدادهای رنگی حرفه ای با کیفیت هنرمند حاوی درجه بالاتری از موم و رنگدانه نسبت به مدادهای رنگی است که توسط کودکان استفاده می شود. این مدادها باعث می شوند رنگی واقعا غنی ، عمیق و درخشان باشد. نقاشی های تمام شده می توانند آنقدر صاف و رنگی باشند که به نقاشی ها شباهت داشته باشند!

مداد رنگی فابر کاستل برای هنرمندان زیبا

مداد رنگی فابر کاستل با کیفیت از نظر مقاومت و نور مقاوم هستند. می توان آنها را به یک نقطه ظریف تیز کرد تا جزئیات بدیع را فراهم آورد. نام تجاری مورد علاقه من از مدادهای رنگی ، که من برای ایجاد نقشه هایی که در این صفحه مشاهده می کنید ، هستم ، مدادهای رنگی مداد رنگی فابر کاستل (این لینک به Blick Art Material ها است ، و اگر خرید کنید ، کمیسیون کوچکی دریافت می کنم که به پشتیبانی از این سایت کمک می کند).

مداد رنگی فابر کاستل در طیف وسیعی از 132 رنگ قرار دارد ... بیش از اندازه کافی برای جلب هر چیزی! اما اینجا جایی بهتر می شود - رنگ ها می توانند به راحتی در ترکیب های بی پایان ترکیب شوند تا سایه ها ، رنگ ها و رنگ های بیشتری ایجاد کنند. در اصل می توانید هر چیزی را با مداد رنگی بکشید که بتوانید با رنگ آنها را کار کنید.


[ بازدید : 134 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 14 مرداد 1399 ] [ 14:19 ] [ سارا بیات ]
ساخت وبلاگ تالار عکس عاشقانه فال حافظ فال حافظ خرید بک لینک خرید آنتی ویروس خرید آنتی ویروس مهاجرت به استرالیا نقاشی ساختمان ویلچر خرید کفش مردانه سوالات استخدامی اموزش و پرورش ثبت نام فارکس خرید بک لینک چاپ چسب قیمت نایلون حبابدار خرید فالوور ارزان انواع بادام حفاظ آکاردئونی
بستن تبلیغات [X]