راهنمای خرید و قیمت لوستر


امروزه لوسترهای زیادی در بازار موجود هستند. برای اینکه از نحوه خرید و قیمت لوستر مدرن یا کلاسیک اطلاع پیدا کنید، باید یک سری نکات مهم را در نظر بگیرید. در ادامه این بخش به بررسی این نکات می پردازیم.

انواع لوستر را بشناسید

لوسترها در شکل های گوناگونی وجود دارند، هر کدام از آنها با توجه به ویژگی‌هایی که دارند از قیمت های متفاوتی نیز برخوردار هستند. این لوسترها با توجه به کاربردی که دارند هم از یکدیگر مجزا می شوند. برای خرید و قیمت لوستر آشپزخانه، پذیرایی، اتاق خواب یا نشیمن باید از فروشنده درباره نحوه نوع پردازی آنها نیز سوال کنید. برای مثال میزان نورپردازی لوستر اتاق خواب با پذیرایی با یکدیگر متفاوت است.

به سبک لوستر توجه کنید

لوسترها با توجه به ظاهرشان به سبک های متفاوتی دسته بندی می شوند که از معروف ترین آنها می توان به سبک های مدرن، فانتزی، کلاسیک و نئوکلاسیک اشاره کرد. خرید و قیمت لوستر مدرن یا هر لوستر دیگر را میتوان از فروشگاه چشمه نور در کمترین زمان انجام داد. از مهم ترین ویژگی های این لوستر میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

لوستر مدرن: خرید و قیمت لوستر مدرن با توجه به ابعاد، جنس و کشور تولید کننده آن محاسبه میشود. این لوسترها از ظاهر شیک و ساده ای برخوردار هستند. معمولا لوسترهای چوبی، فلزی، روسیتک و .. در این دسته بندی قرار دارند. آنها الهام گرفته از آخرین مدل های روز دنیا هستند.

لوستر کلاسیک: این نمونه از لوسترها جایگاه مهمی را در میان خانواده های ایرانی دارند. چراکه اکثر خانه‌‌ها در ایران از سبک کلاسیک پیروی می کنند. از نمونه بارز این سبک لوسترها میتوان به لوسترهای برنزی، برنجی، کریستال و دایکاست اشاره کرد. جهت خرید و قیمت لوستر کریستال و سایر لوسترهای کلاسیک میتوانید به فروشگاه اینترنتی چشمه نور مراجعه کنید.

لوستر نئو کلاسیک: این لوسترها را میتوان از نظر ظاهری منحصر به فرد و شیک تلقی کرد. استفاده از آنها برای آشپزخانه یا هر جای دیگر خانه امکان پذیر است. لوسترهای نئوکلاسیک را میتوان نوعی لوستر سنتی دانست که نقش و نگارهایی مدرن در آنها به چشم می خورد.

لوستر فانتزی: خیلی از افراد به دنبال خرید و قیمت لوستر فانتزی هستند. زیرا این لوسترها علاوه بر زیبایی خیره کننده ای که دارند از قیمت مناسب تری هم برخوردار می باشند. لوسترهای فانتزی در ظاهر خود از انواع ایده های خلاقانه بهره برده اند. معمولا ظاهر آنها به صورت اشکال هندسی جالبی می باشد.


[ بازدید : 215 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ ] [ 17:15 ] [ سارا بیات ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]