روش مصرف پيله ابريشم


ابتدا پوست را با شوینده مخصوص پوست(ژل شستشوی ارگانیک بیوتی گیاهی مناسب پوستتان)شستشو دهید طوری که کرم ها لوازم آرایشی کاملا از روی صورت،پاک شود سپس یک عدد(در صورت تمایل دو عدد)پیله ابریشم را داخل آب جوش انداخته و سه تا چهار دقیقه صبر کنید تا پیله ابریشم نرم شود و پروتئین های آن فعال شود (می توانید با قاشق پیله را داخل آب جوش نگه دارید تا آب جوش به همه نقاط پیله،برسد)


پوست محل استفاده را با مقداری آب مرطوب کنید.پیله را از آب خارج کرده و با انگشت از قسمت برش خورده گرفته و به آرامی روی پوست ماساژ دهید.
اگر برای دور چشم استفاده می کنید ابتدا پیله را برای دور چشم استفاده کنید سپس برای بقیه قسمت های پوست .به این صورت که پیله را از گوشه داخلی چشم به سمت گوشه خارجی به آرامی،چند بار ماساژ دهید .


پیله ابریشم برای همه موارد پوستی موثر است و برای همه نوع پوست عالی است .

حداقل دوره تأثیر پذیری پیله ابریشم،۲۱روز است. بعد از استفاده مداوم در این مدت،تأثیرات مثبت ترکیبات ابریشم را روی پوست خود مشاهده می کنید . توجه داشته باشید استفاده مداوم از پیله ابریشم می‌تواند کاملا برای پوست مفید باشد به علت اینکه پیله ابریشم،مواد بسیار قوی برای تغذیه و مراقبت از پوست شما دارد.




[ بازدید : 248 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ ] [ 11:24 ] [ سارا بیات ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]