ربات اینستاگرام چیست؟


به جرات مي توان گفت ربات اينستاگرام در حال حاضر بهترين گزينه براي افزايش فالوور واقعي و هدفمند است. راه هاي زيادي براي بالا بردن فالوورهاي پيج اينستاگرام وجود دارد اما هم به صرفه نيستند و هم در طولاني مدت جواب مي دهند. اما استفاده از ربات اينستاگرام کم هزينه ترين و بهترين راه براي افزايش فالوور اينستاگرام محسوب مي شود.

اگر به دنبال جذب فالوور هدف براي پيج تان هستيد بايد تعامل خود را با مخاطبان هدف تان در اينستاگرام بيشتر کنيد. اين کار با استفاده از ربات اينستاگرام به سادگي و به بهترين نحو انجام خواهد شد. ربات اينستاگرام مانند يک دستيار مجازي 24 ساعته در اختيار شماست بدون اينکه بخواهيد خودتان را درگير کار کنيد.

اما سوالي که ممکن است براي شما پي بيايد اين است که اصلا ربات اينستاگرام چيست و چطور کار مي کند؟ چطور به ما در جذب فالوور هدفمند کمک مي کند؟ اگر واقعا به دنبال استفاده از ربات اينستاگرام باشيد مسلما دنبال بهترين ربات اينستاگرام افزايش فالوور هم خواهيد بود. نگران نباشيد ما در اين مقاله قصد داريم در مورد ربات اينستاگرام و نحوه کارکرد آن به شما توضيحاتي را بدهيم. پس اگر دنبال بهترين و جديدترين روش جذب فالوور هدفمند و واقعي براي پيج تان هستيد پيشنهاد مي کنيم تا انتهاي اين مطلب همراه ما باشيد.


ربات اينستاگرام چيست؟

ربات اينستاگرام نوعي برنامه تحت وب است که کار اصلي اش برقراري تعامل با مخاطبان هدف شماست. ربات هاي اينستاگرام هم تحت وب، هم تحت ويندوز و هم به صورت اپليکيشن موبايلي هستند. زماني که قصد استفاده از ربات اينستاگرام را داريد کافي است با يوزرنيم و پسورد پيج تان درون آن لاگين کنيد. سپس مي توانيد ربات را براي انجام يکسري از فعاليت هاي تعاملي مثل لايک کردن پست ها، کامنت گذاشتن زير پست ها، ارسال دايرکت به ديگران و … تنظيم کنيد.

ربات اينستاگرام مثل ادمين پيج شماست با اين تفاوت که قيمت آن بسيار ارزان تر از يک ادمين واقعي است و اينکه به صورت 24 ساعته بدون دخالت شما فعاليت مي کند. در اين صورت پروسه جذب فالوور براي پيج تان به صورت دائمي انجام مي شود. در واقع با ربات اينستاگرام مي توانيد در وقت و هزينه صرفه جويي کنيد.


ربات اينستاگرام چطور کار مي کند؟

نحوه کارکرد ربات اينستاگرام به صورت است که بعد از لاگين کردن در آن مي توانيد ربات را براي انجام يک سري از فعاليت هاي تعاملي برنامه ريزي کنيد. وقتي از ربات اينستاگرام استفاده مي کنيد به صورت اتوماتيک در روز يک سري از فعاليت ها را در جهت ديده شدن پيج تان انجام مي دهد. مثلا اگر شما پستي را در اينستاگرام لايک کنيد يا براي آن کامنت درج کنيد صاحب آن پيج براي کنجکاوي هم که شده به پيج شما مراجعه مي کند. اگر پيج تان مطابق با علايق آن باشد قطعا پيج تان را فالو مي کند.

ربات اينستاگرام دقيقا همين کارها را انجام مي دهد با اين تفاوت که شما مي توانيد دقيقا مطابق با خواسته هاي خود ربات را براي انجام فعاليت ها تنظيم کنيد. مثلا اگر شما پيجي در رابطه با فروش کفش داريد مي توانيد ربات را طوري تنظيم کنيد تا پست هايي که با هشتگ کفش است را پيدا کند، آن ها را لايک کند و سپس کامنت بگذارد. در اين صورت مخاطبان هدف شما به پيج تان مراجعه مي کنند و احتمال فالو کردن پيج تان توسط آن ها بالا مي رود.


چطور بايد ربات اينستاگرام را روي پيج مان فعال کنيم؟

فعال سازي ربات اينستاگرام روي پيج تان کار بسيار ساده اي است. ابتدا بايد يکي از بهترين ربات هاي اينستاگرام را انتخاب کنيد. سپس بايد يکي از پلن هاي ماهانه آن که حدود 100 هزار تومان است را خريداري کنيد. بعد از وارد شدن به پنل ربات اينستاگرام کافي است با اطلاعات پيج اصلي تان درون آن لاگين کنيد. کار تمام است الان ربات اينستاگرام به پيج تان متصل شده است.

اما براي فعال سازي آن بايد يکسري از تنظيمات را انجام دهيد. اول اينکه نبايد به سرعت فعاليت هاي ربات دست بزنيد! چون اگر سرعت کار ربات را بالا ببريد ممکن است پيج تان توسط اينستاگرام بسته شود. چون اينستاگرام شک مي کند که پيج شما واقعي است يا يک ربات!

در مرحله بعدي بايد تنظيمات مربوط به جذب فالوور را انجام دهيد. مثلا بايد به ربات بگوييد که فقط فلان هشتگ هاي مربوط به کارتان را پيگيري کند. يا فقط يکسري از پيج هاي مد نظرتان را براي فالو و آنفالو تارگت قرار دهد. به همين سادگي مي توانيد بر اساس نياز خود تنظيمات ربات را انجام دهيد.


چرا استفاده از ربات اينستاگرام بهترين گزينه براي افزايش فالوور است؟

اگر منطقي به اين قضيه نگاه کنيد متوجه مي شويد که استفاده از ربات اينستاگرام بهترين گزينه براي افزايش فالوور واقعي و هدفمند است. اگر استفاده از ربات اينستاگرام را با تبليغات مقايسه کنيد متوجه آن مي شويد که براي انجام تبليغات در اينستاگرام بايد هزينه هاي زيادي را بپردازيد تازه به شرط اينکه تبليغ تان خيلي خوب باشد و فالوور واقعي جذب کند که در خيلي از مواقع چنين اتفاقي نمي افتد. اگر فقط بخواهيد سعي و خطا کنيد آخر سر مي بينيد که هزينه هاي سنگيني را بابت اين کار پرداخت کرديد.

اگر هم بخواهيد با توليد محتوا و به صورت اورگانيک فالوور واقعي جذب کنيد کار بسيار سختي است. چون بايد محتواي فوق العاده اي توليد کنيد تا بتوانيد پست هاي خود را وارد اکسپلور کنيد. تازه اگر هم وارد اکسپلور شويد درسته که ورودي خيلي خوبي خواهيد گرفت اما جذب فالوور بسيار کمتر از آن چيزي که فکرش را مي کنيد اتفاق مي افتد. براي اين کار هم هزينه هاي زيادي را بايد پرداخت کنيد چون توليد محتواي خوب در اينستاگرام بسيار هزينه بر است!


آيا خريد فالوور اينستاگرام بهتر از ربات اينستاگرام است؟

درسته که خريد فالوور اينستاگرام هم يکي از سريع ترين روش ها براي جذب فالوور است و هزينه اش هم پايين است اما بايد بدانيد فالوورهايي که خريداري مي کنيد غيرواقعي هستند. يعني زماني که اقدام به خريد فالوور اينستاگرام مي کنيد يه تعداد از فالوورهاي فيک وارد پيج تان مي شوند که سودي برايتان ندارد که هيچ ضرر هم دارد!

اما زماني که پيج تان را به ربات اينستاگرام متصل مي کنيد خيالتان راحت است که خطري پيج شما را بابت جذب فالوور فيک تهديد نمي کند! در واقع فعاليت هايي که ربات اينستاگرام از طريق پيج تان انجام مي دهد منجر به جذب فالوور واقعي براي پيج تان مي شود. هم قيمت پاييني دارد و هم سرعت جذب تان افزايش مي يابد. پس حتما به اين توجه کنيد که خريدن فالوور مساوي است با خريد فالوور فيک اينستاگرام!


جمع بندي و حرف آخر

اگر هنوز هم قانع نشده ايد پيشنهاد مي کنم تمام روش هاي افزايش فالوور اينستاگرام را امتحان کنيد. البته براي تستش هم بايد هزينه هاي زيادي بپردازيد و ممکن است زمان را هم از دست بدهيد! پيشنهاد ما استفاده از ربات اينستاگرام است. ربات هاي افزايش فالوور اينستاگرام نسل جديدي از برنامه هاي جذب فالوور هستند که به خوبي کار مي کنند و به شما در جذب فالوور واقعي کمک مي کنند. اميدواريم از اين مطلب استفاده کافي را برده باشيد. اگر سوالي در استفاده از ربات هاي اينستاگرام داشتيد حتما در قسمت کامنت ها از ما بپرسيد.


[ بازدید : 232 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ ] [ 18:15 ] [ سارا بیات ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]