مزیت بازی های استیم


مزیت های خرید بازی استیم به قدری جذاب هستند که فقط کافی است یک بار تجربه ی بهره مندی از آن ها را داشته باشید تا شما هم جزء طرفداران پر و پا قرص سی دی کی بازی اورجینال شوید.

چند مورد از این مزیت های جذاب عیارت هستند از:

  • تمایز اصلی بازی های اورجینال با بازی های کرک شده دسترسی به بخش آنلاین و امکانات مولتی پلیر بازی هست. بازی‌ های اورجینال به شما دسترسی به بخش آنلاین بازی را می دهد و شما مجازید با استفاده از سرور های شرکتِ توسعه دهنده ی محصول، بازی آنلاین را با بهترین شکل ممکن تجربه کنید.
  • یکی دیگر از مزیت های بسیار جذاب و غیر قابل انکار سی دی کی بازی اورجینال، دسترسی به آخرین به روز رسانی های بازی است. یعنی دیگر لازم نیست همچون بازی های غیر اورجینال برای تهیه ی نسخه ی جدید اقدام به خرید کنید، چرا که با خرید بازی استیم می توانید به راحتی و از طریق اینترنت نسخه ی جدید تر را دانلود کرده و بازی کنید.
  • با تهیه بازی های اورجینال از طریق مرجع رسمی و جهانیِ استیم، با توجه به اعتبار بالایی که دارد، لازم نیست در مورد وجود ویروس و یا هر تهدید امنیتیِ دیگر نگران باشید؛ چرا که تهدید های امنیتی و نفوذ ویروس های خطر آفرین فقط در مورد بازی های غیر اورجینال و کرک شده اتفاق می افتد. در واقع هیچ مرجعی در راستای خرید بازی اورجینال مطمئن تر از استیم نیست، مرجعی که وب سایت ما تمام بازی های اورجینال خود را از آن جا خریداری کرده و به متقاضیان ارائه می دهد.
  • باید گفت که بازی‌ های کرک شده عمدتاً دارای مشکلات نرم ‌افزاری هستند و ممکن است با مواردی مثل مشکل گرافیک یا مشکل صدا برخورد کنید. چنین مشکلاتی در بازی های اورجینال به مراتب کمتر مشاهده می ‌شوند و اگر هم رخ دهند به سرعت با آپدیت های رسمی از طرف سازنده های بازی بر طرف خواهد شد.
  • و علاوه بر تمام موارد بالا لازم به گفتن است یکی از مهم ترین اتفاقاتی که با خرید بازی اورجینال رخ می ‌دهد حمایت مالی و معنوی از تیم تولید کننده ی محصول است، شما با خرید یک اثر، از تیم توسعه‌ دهنده ی آن حمایت مالی و معنوی کرده و برای ادامه مسیر شان کمک می ‌کنید.

فروشگاه خرید بازی سوخت گیم

برای خرید بازی اورجینال حتما باید سراغ خرید بازی استیم بروید، اما با وجود برخی محدودیت ها هر کسی نمی تواند از وجود این مرجع جهانی بهره مند شود. پیرو این مسئله لازم به ذکر است با بهره مندی از خدمات وب سایت ما می توانید تمام محدودیت ها را از میان برداشته و در هر زمان و مکانی اقدام به خرید سی دی کی بازی اورجینال کنید.

با خرید بازی استیم و تجربه ی بهره مندی از این نسخه های اورجینال بدون شک، دیگر نمی توانید از این تجربه ی به مراتب جذاب و سرگرم کننده دست بکشید.


[ بازدید : 192 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ ] [ 13:07 ] [ سارا بیات ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]