کوین ترودو کیست؟


کوین ترودو کیست؟ چرا این شخص در سراسر جهان انقدر معروف شد؟ چرا شما باید زندگی نامه کوین ترودو را بخوانید؟ اصلا او چه کار کرده است و چه کاره است؟

کوین ترودو حتی اول کتاب خود بیان میکند که این یک کتابی انگیزشی نیست و قانون جذب را کاملا علمی با استدلال های منطقی بیان می کند، او به شما نمی گوید اگر بنشینید و فقط مثبت اندیش باشید پول سرازیر می شود یا از شر بدهی هایتان خلاص می شوید!حتی اگر مخالف سرسخت قانون جذب باشید، بعد از گوش دادن به مطالب کوین ترودو کاملا متقاعد می شوید مگر اینکه نه منطق، علم و تجربه را قبول نداشته باشید! و اینکه شما میفهمید مشکل اصلی کتاب و فیلم راز چه بود و چرا خیلی ها حتی نتیجه برعکس از این موضوع گرفتند!اگر دوره آرزوی تو دستور توست کوین ترودو را گوش کرده باشید او سطح های پیشرفته ای را برای رسیدن به سطح بالایی از موفقیت پیشنهاد می کند.کوین ترودو اعتقاد دارد دانش و تکنیک هایی که او برای موفق شدن به دست آورده است و از طریق قانون جذب و ارتعاش میتواند به افراد آموزش دهد بسیار گسترده تر از آن است که بشود به صورت کلی و یکجا در فرصت کم انتقال داد ، به همین دلیل ترودو دوره های را طراحی کرده است که از صفر تا صد و به صورت تخصصی قانون جذب را آموزش میدهد.



زندگی نامه کوین ترودو

کوین ترودو با نام کامل کوین مارک ترودو (به انگلیسی: kevin mark trudeau) در فوریه ۱۹۶۳ میلادی (بهمن ماه ۱۳۴۱ هجری شمسی) در ماساچوست آمریکا متولد شد.

کوین ترودو یکی از برجسته ترین اساتید جذب در جهان است او قبل از اینکه استاد قانون جذب باشد یک بیزینس من حرفه ای و ثروتمند بوده و کسب و کارهای زیادی داشته و در آن کسب و کار ها قوانین موفقیت را اجرا کرده و ثروتمند شده است.

کوین ترودو سالهای زیادی مشاورین ثروتمندان زیادی بوده و در گروه های مخفی برادرهود، اسکال ان بونز و فراماسونری آموزش های آنان را گذرانده و به اسرار خاندان های سلطنتی و ثروتمند پی برده است.


کوین ترودو کجاست؟

ترودو طی قراری که با دوستان خود می گذارد براین می شود تا این قوانین موفقیت را افشا کند و از آنجا که ثروتمندان دیگر و گروه های مخفی با این کار او مخالف هستند برایش درد سر ایجاد می کنند و متاسفانه او اکنون در زندان به سر می برد و حکم زندان برای او بریدند.

اما ما به عنوان نماینده او در ایران که با شبکه جهانی اطلاعات کوین ترودو ارتباط گرفتیم و این ایمیل را از کوین ترودو دریافت کردیم که برایتان عشق می فرستم به کارتان ادامه دهید

آثار این استاد را بدون سانسور و کامل از منابع دست اول (شاگردان مستقیم او، دارک وب ) تهیه می کنیم و دوبله و ترجمه اختصاصی انجام می دهیم نه زیرنویس ساده چون به حق این استاد و آثارش خیانت می شود

ما در سایت کوین ترودو مرجع تخصصی آموزش های کوین ترودو تیمی هستیم که تخصصی فقط روی آثار کوین ترودو کار می کنیم و ماه ها روی ترجمه و دوبله آثار ایشان وقت می گذاریم و همین رسالت خوشبختانه نتیجه اش را به ما داده و کاربرانی که دوره های کوین ترودو را از ما تهیه می کنند متوجه می شوند چقدر آثار این استاد متفاوت بوده با چیزی که در اینترنت با آن روبه رو شدند.

کوین ترودو در سال ۲۰۰۶ یک دوره آموزشی به نام درمانهای طبیعی که آنها نمیخواهند شما بدانید را برگزار کرد. ترودو در این دوره در زمینه راه های طبیعی به دست آوردن سلامتی و تکنیک های برای یافتن دلایل بیماری در بدن و راه های درمان آن بدون دارو های شیمیایی آموزش میدهد.

کارگاه تصویری درمان های طبیعی کوین ترودو همانطور که از نامش پیداست راه کار هایی غیر دارویی رو به شما ارائه میدهد که برای درمان بسیاری از بیمارهای غیر قابل درمان می باشد (حتی بیماری هایی که پزشکان از درمان آن عاجز هستند)

یکی اتهامات کوین ترودو این سات که او هیچگونه مدرکی در زمینه پزشکی ندارد ولی دوره ای تحت عنوان درمان های طبیعی منتشر کرده است. البته (این موضوع قطعیت ندارد و دلیل عمده به زندان افتادن کوین ترودو مشخص نیست)

همچنین کوین ترودو در کارگاه درمان های طبیعی که آنها نمی خواهند شما بدانید به شرکت های عظیم دارو سازی تاخته و ادعا میکند که انها برای فروش محصولات خود دست به هر کاری میزنند (به اعتقاد رسانه ها دلیل اصلی شکایت از کوین ترودو از بی اعتبار کردن شرکت های دارو سازی است.)

کوین ترودو صنعت داروسازی را به یک پروژه سیاه و شکست خوده تشبیه میکند. آمار مرگ و میر در دنیا نشان می دهد که ۲۵ درصد بیماران بر اثر سرطان و ۳۰ در صد بر اثر ناراحتی های قلبی و بیشترین درصد باقیمانده بر اثر عوارض مصرف دارو فوت میکنند!


منبع : کوین ترودو


[ بازدید : 134 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ ] [ 22:49 ] [ سارا بیات ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]