افزایش اعتماد به نفس با قانون جذب



آیا هرگز احساس می کنید انگار اعتماد به نفس ندارید؟ شاید سعی کنید زیاد به خود توجه نکنید و از ترس اینکه مورد قضاوت قرار نگیرید ، در موقعیت های خاصی قرار دارید؟ آیا احساس می کنید ممکن است از اعتماد به نفس پایینی برخوردار باشید؟ در این صورت ، احتمال اینکه اعتماد به نفس بسیار کمی داشته باشید وجود دارد. برای کشف چگونگی ایجاد اعتماد به نفس و 5 نکته برتر در مورد اعتماد به نفس ، به خواندن ادامه دهید!

این مقاله به شما کمک می کند راه هایی پیدا کنید که بتوانید اعتماد به نفس خود را تقویت کرده و بهترین زندگی خود را شروع کنید. من قصد دارم در مورد چگونگی ایجاد اعتماد به نفس و عزت نفس صحبت کنم. قبل از پرداختن به آن ، بیایید نگاهی بیندازیم که چرا اعتماد به نفس مهم است.


چرا اعتماد به نفس بسیار مهم است؟
به دلایل زیادی داشتن اعتماد به نفس مهم است.

اولاً ، وقتی اعتماد به نفس داشته باشید احساس مثبت تری در زندگی خواهید داشت و احتمال انجام کارهای جدید یا بازگشت به کارهایی که از آنها لذت می برید و احتمالاً دیگر از انجام آنها بازمانده اید بیشتر خواهد بود. همچنین احتمالاً از اعتماد به نفس بهتری برخوردار خواهید بود ، که رمز اصلی اعتماد به نفس است.

داشتن اعتماد به نفس عالی همچنین به شما کمک می کند تا مسائل مربوط به اعتماد به نفس را راحت تر پیدا کنید. هنگامی که اطمینان دارید کنترل زندگی خود را پس می گیرید و به خود کمک کنید تا به آنچه در زندگی می خواهید برسید برسید.

چگونه اعتماد به نفس ایجاد کنیم
ما در حال بررسی راه هایی هستیم که به شما کمک می کند اعتماد به نفس خود را تقویت کنید. شما در مورد خود بیشتر خواهید آموخت و امیدوارم احساس مثبت تری داشته باشید و کارهای بیشتری انجام دهید که در گذشته شما را می ترساند . ایجاد اعتماد به نفس می تواند به بسیاری از امکانات جدید منجر شود زیرا برای رسیدن به اهداف خود در ذهنیت دیگری خواهید بود .



برای ایجاد اعتماد به نفس با استفاده از برنامه های صوتی قابل بارگیری می توانید از خود هیپنوتیزم نیز استفاده کنید . در حال حاضر ، بیایید 5 روش را بررسی کنیم که می توانید با هیپنوتیزم اعتماد به نفس ایجاد کنید .

قارچ

5 نکته در مورد اعتماد به نفس
1. افکار منفی را بکشید
اگر دوستی داشته باشید که دوران سختی را پشت سر گذاشته باشد و دائماً خود را زمین بیندازد ، آیا با او همان راهی صحبت می کنید که با خودتان صحبت می کنید؟

اگر پاسخ این سوال منفی است ، باید شروع به خلاص شدن از افکار منفی خود کنید . وقتی دائماً در مورد خود یا موقعیتی که در آن قرار دارید فکر منفی می کنید ، واقعاً می تواند از رسیدن به اهداف و ایجاد اعتماد به نفس شما را تحت تأثیر قرار دهد.

شما باید این افکار را بکشید ، زیرا این چیزهای طبیعی به ذهن شما خطور می کند ، اما نباید ساکن آنها شوید یا به آنها گوش دهید ، درعوض آنها را تأیید کنید و آنها را رها کنید.

2. خودتان را بشناسید
وقتی می توانید خود ، افکار و ارزش شخصی خود را درک کنید ، می توانید در جهت بهبود آن کار کنید. اگر افکار منفی دارید ، آنها را تصدیق کنید و آنها را یادداشت کنید ، سپس می توانید روی آنها تأمل کنید و ببینید چه چیزهایی را می توانید تغییر دهید تا ارزش خود را رشد دهید.

اگر وقت نگذارید که به حرف های خود گوش دهید و بفهمید که چقدر خود را پایین می آورید ، نمی دانید که چگونه آن را به سمت بهتر تغییر دهید.

به همین دلیل ممکن است نوشتن در یک ژورنال برای شما خوب باشد ، زیرا قادر خواهید بود افکار خود و نحوه برخورد فیزیکی با خود را در مقابل خود مشاهده کنید و می توانید در جهت بهبود آن کار کنید.

قانون جذب3. زبان بدن خود را تغییر دهید
درست است که تغییر وضعیت بدن ، لبخند زدن یا حتی برقراری تماس چشمی می تواند بلافاصله احساس اعتماد به نفس بیشتری در شما ایجاد کند. دیگران نیز خواهند دید که شما نیز اعتماد به نفس بالاتری دارید.

اگر می توانید یک فرد با اعتماد به نفس را تصور کنید ، به طور معمول فردی را که خوشحال است ، تماس چشمی خوبی برقرار می کند و با سر بالا ایستاده است ، تصور می کنید. اگر در حال مکالمه با فردی هستید که با او تماس چشمی ندارید ، به زمین خیره شده اید و ممکن است با کیف یا موهایتان بازی کنید ، این تصور را ایجاد می کنید که اعتماد به نفس ندارید ، این موضوع را به دیگران بلکه خودتان نیز می رسانید.

اینگونه رفتار کنید که گویا اعتماد به نفس زیادی دارید در واقع می تواند به شما در ساختن آن کمک کند.

4. ایجاد یک شبکه پشتیبانی مثبت
اگر خود را با افرادی احاطه کرده باشید که احساس بدی به شما دست می دهند یا شما را از پا در می آورند ، نمی توانید اعتماد به نفس خود را تقویت کنید.

بودن در کنار افراد منفی فقط شما را پایین می آورد و اعتماد به نفس بیشتری را از دست می دهید. شما باید خود را با افرادی احاطه کنید که به جای پایین آوردن ، شما را بلند می کنند.

داشتن یک شبکه حمایتی راهی عالی برای افزایش اعتماد به نفس است زیرا باعث می شود احساس مثبت تری داشته باشید و احساس بهتری نسبت به خود داشته باشید. این به شما کمک می کند اعتماد به نفس پیدا کنید و عزت نفس خود را بهبود ببخشید.

5. مراقبت از خود را تمرین کنید
برای اینکه احساس خوبی داشته باشید و از ارزش بالایی برای خود برخوردار باشید باید از خود مراقبت کنید. این که بتوانید از خود مراقبت کنید و مراقبت از خود را تمرین کنید ، می تواند داشتن "وقت من" باشد ، که می تواند شامل حمام حباب ، جلسات مراقبتی ، یا خواندن کتاب مورد علاقه شما باشد (راهنمای ما را در مورد ایده های مراقبت از خود بیشتر ببینید ).

مراقبت از خود به شما کمک می کند احساس خیلی بهتری داشته باشید ، و هنگامی که احساس مثبت و فضای خوبی دارید می توانید روی اعتماد به نفس خود کار کنید - ممکن است برای شما مفید باشد که با هیپنوتیزم شروع به اطمینان کنید . انجام کارهایی که دوست دارید انجام دهید و با احترام با خود رفتار کنید ، خود مراقبتی بزرگی است و مراقبت از خود ارزش شخصی شما را تعیین می کند. همه این موارد دست به دست هم می دهند و نیاز به کمک به ایجاد اعتماد به نفس و اعتماد به نفس دارند.

منبع: کوین یار


[ بازدید : 157 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ ] [ 19:34 ] [ سارا بیات ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]