مقایسه بهترین کنسول بازی ۲۰۲۱ در بازار ایران


بهترین نوع کنسول بازی کدام است؟ کدام ایکس باکس مناسب است؟ این سوالی است که به احتمال زیاد در ماه ها و سال های آینده بیشتر خواهد شد. ویروس کرونا و قرنطینه های مرتبط با آن و محدودیت های اجتماعی باعث شده است که بسیاری از مردم برای فعالیت خود به دنبال بازی های ویدیویی باشند که در حال حاضر انجام آنها دشوارتر است.

برای انتخاب اینکه کدام یک از این دو کنسول برای شما مناسب می باشد ، به چند نکته باید توجه داشته باشید:. چقدر حاضرید برای سخت افزار نسل بعدی هزینه کنید؟ آیا این کنسول بازی ها را با کیفیت 4K ارائه می دهد؟ ایا یا کنسول های بازی ارتقا یافته به 4k به اندازه کافی خوب است؟ ودر آخرچقدر فضای ذخیره سازی برای بازی ها نیاز دارید؟

مشخص کردن هدف قبل از انتخاب کنسول بازی از همه ترین مواردی است که باید به آن توجه ویژه داشت. اگر در حال خرید کنسولی هستید که به شخص دیگری بدهید و می دانید که او یک Xbox یا PlayStation می خواهد، توصیه می کنیم از هر نام تجاری کنسولی که قبلا داشتید استفاده کنید.

اگر تصمیمتان را گرفته‌اید و می‌خواهید برای بازی‌های جدید و امروزی هزینه کنید، به خرید یک کنسول نسل هشتمی فکر کنید اگر به این موضوع علاقه مندید و هنوز نمی دانید چه کنسول بازی انتخاب کنید در این مقاله با ما همراه شوید

.در این مقاله 10 مدل برتر کنسول بازی 2021 در بازار ایران به همراه قیمت و ویژگی به طور کامل بررسی و به شما کمک کنیم بررسی کنید که کدام یک مناسبتر و با بودجه شما منطقی تر است.

اگر به این بازار علاقه دارید و یا در نظر دارید در مقطعی یک کنسول بازی جدید از جمله کنسول‌های نسل جدید را خریداری کنید، یا کنترلر و تجهیزاتی مثل هدست نو نیاز دارید، بدون شک دلتان می‌خواهد با جدیدترین قیمت‌های بازار آشنا شوید تا قبل از مراجعه به فروشگاه‌های متعددی که وجود دارند، سردرگم نشوید.


انواع کنسول های بازی:

کنسول های بازی ویدیویی از بدو ورود بسیار تغییر کرده اند. دیگر روزهای بازیهای اساسی و متمرکز گذشته است. امروز، حوزه کنسول بازی دامنه وسیعی را در بر می گیرند.

نسل کنونی کنسول ها شامل Nintendo Switch ، Xbox Series S و Xbox Series X و PlayStation 5 است که در ماه نوامبر راه اندازی شدند وبا نسخه های قبلی خود ، Xbox One و PlayStation 4 اشتراک و تفاوت های زیادی دارند.

از کنسول های اساسی که شما را به حافظه می کشاند تا دستگاه های بازی قابل حمل تا پیشنهادات بسیار قدرتمند برای HDR با وضوح بالا و بازی های واقعیت مجازی. و به نظر می رسد که رشد هرگز متوقف نمی شود.

Xbox Series X و PlayStation 5 نسل بعدی کنسول های بازی مایکروسافت و سونی هستند. از طرف دیگر، مایکروسافت از کنسول Xbox Series S دیجیتال خود رونمایی کرد. این کنسول به اندازه سری X توانایی ندارد، اما ارزانتر هست.به دلیل تقاضای دیوانه وار زیاد،دستیابی به جدیدترین کنسول های بازی Xbox و PlayStation نسبتا چالش برانگیز است،اما آنها هنوز هم بهترین کنسول های بازی هستند که می توانید در حال حاضر خریداری کنید.اگر در حال حاضر به دنبال یک کنسول بازی جدید هستید،بهترین گزینه های موجود سونی، مایکروسافت و نینتندو سوییچ هستند.

منبع : سایت مخاطب


[ بازدید : 141 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ ] [ 17:46 ] [ سارا بیات ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]