آموزش تنظیمات اینستاگرام


بخش Help مهمترین بخش هر اپلیکیشن است. این بخش همواره به کاربران در رفع مشکلات به وجود آمده و همچنین به تولیدکنندگان نرم افزار جهت بهبود کیفیت نرم افزار کمک می‌کند. در اپلیکیشن اینستاگرام نیز این بخش وجود دارد و کاربران برای رفع مشکلات و همچنین سوالات احتمالی به وجود آمده به این بخش مراجعه می‌کنند. با نایس فالوور همراه باشید.

بخش Help دارای سه گزینه است.

  • Report a Problem: گزارش خرابی اپلیکیشن در اینستاگرام این امکان را به شما می‌دهد در صورت به وجود آمدن مشکل آن را به قسمت پشتیبانی گزارش دهید تا در جهت رفع خرابی به شما کمک کنند.
  • Help Center: مرکز کمک اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا راهنمایی لازم برای استفاده از اینستاگرام را مطالعه کنید. کافیست از این بخش وارد سایت شوید و برای رفع مشکل خود شروع به مطالعه کنید.
  • Privacy and Security Help: بخش حریم خصوصی و امنیت است. این بخش گزینه‌های زیادی دارد که به شما در ایجاد امنیت و حفظ حریم خصوصی اکانت شما راهنمایی می‌کند.

About

این بخش شامل توضیحاتی مربوط به خط مش(Data Policy)، سورس باز(Open Source Libraries) و شرایط استفاده(Terms of Use) از نرم افزار است. با کلیک روی هر گزینه وارد سایت می‌شوید و توضیحات مربوطه را مطالعه می‌کنید.

این بخش تنظیمات مربوط به ورود و خروج شما از اپلیکیشن است.

  • Login info: احتمال داره کاربران از چند اکانت اینستاگرام استفاده کنند یک اکانت شخصی و یک اکانت تجاری در این صورت مدیریت اکانت‌ها و یادآوری پسوردها کار سختی است. این بخش به شما کمک می‌کند با انتخاب یکی از چند اکانت خود به عنوان اکانت اصلی، دیگر اکانت‌های موجود را به آن متصل کنید. با این عمل شما با ورود از اکانت اصلی خود بقیه اکانت‌های شما نیز به صورت خودکار وارد می‌شوند.
  • Add Account: در این بخش شما قادر به ورود اکانت‌های دیگر خود هستید. با این گزینه امکان ساخت اکانت جدید نیز فراهم می‌شود.
  • Log Out Account: با این گزینه شما از اکانت خود خارج می‌شوید.
  • Log Out All Account: این گزینه مانند گزینه قبلی است ولی یک تفاوت بین آنها وجود دارد با این گزینه شما از تمام اکانت‌های خود خارج می‌شوید.

Archive

در اینستاگرام قابلیتی وجود دارد به نام آرشیو، این گزینه زمانی به کار می‌آید که شما نسبت به ارسال پست یا پاک کردن پستی تردید دارید. در این صورت کافیست با استفاده از این گزینه پست مورد نظر خود را به آرشیو انتقال دهید. با این کار پست مورد نظر به جزء شما برای فرد دیگری قابل رویت نیست.

در ادامه آموزش کامل تنظیمات آرشیو با نایس فالوور همراه باشید.

https://www.nicefollower.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%aa%d9%86%d8%b8%db%8c%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85/


[ بازدید : 201 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ ] [ 11:05 ] [ سارا بیات ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]