قیمت گذاری در حوزه ی پوشاک



در اين نوشته به كلينيك كسب و كار به پرسش اين سوال در رابطه با خوانندگان اين خبر مي پردازيم و پاسخ كارشناسان را براي شما به اشتراك مي گذاريم.

شخصي پرسيد كه در توليدي پوشاك كه در صدد توسعه آن هستند با توجه به اين كه تازه اين كسب و كار را شروع كردند چه سياست گذاري قيمت براي محصولاتم را توصيه مي كنيد؟

در نظر داشته باشيد كه قيمت ارتباط مستقيمي با سود آوري شما دارد و قيمت گذاري و مديريت بر آن عبارت اند از فعاليت ها و برنامه هايي كه براي تعيين ارزش محصولات انجام مي شود بنابراين قيمت بر مبناي ارزشي است كه مشتريان براي استفاده از خدمات و محصولات براي آن قائل هستند.

در گام نخست بايد هدف گذاري كنيد

هدف مي تواند بقا يا به حداكثر رساندن سود و يا سهم در بازار، كشيدن عصاره بازار يا پيشرو بودن را در بر ميگيرد. در مرحله بعدي به براورد تقاضا مي پردازيم. براورد تقاضا مي تواند از طريق تجزيه و تحليل نتايج گذشته و ساير عوامل آماري و تحقيقاتي را در بر بگيرد. پيشنهاد مي كنيم هزينه هاي خودتان را به دو بخش هزينه هاي ثابت مثل هزينه هاي اجاره حقوق ثابت پرسونل و غيره و عواملي مثل مواد اوليه تقسيم كنيم و سپس به براورد هزينه ها بپردازيم

همچنين بايد رقبا رو هم رصد كنيد و محصولات قيمت ها و هزينه ي آنها را هم مورد تجزيه و تحليل قرار دهيد اما وارد جنگ هاي فرسايشي قيمت نشويد چون قطعا ضرر خواهيد كرد باهوش عمل كنيد و محصولات خود را در زمان هاي خاص تخفيف اعمال كنيد. شما همچنين مي توانيد فروشگاه هاي اينترنتي را رصد كنيد و قيمت ها را دنبال كنيد.به عنوان مثال در زير عكسي قرار دادم كه با كليك بر روي آن مي توانيد قيمت هاي لباس هاي مردانه و زنانه را با قيمت رقابتي پيدا كنيد.

اگر شما هم در كسب و كار خود با چالشي رو به رو هستيد در صورت تمايل مشكلات خودتان را براي ما بيان كنيد و پاسخ خودتان را در همين بخش تحويل بگيريد. در ضمن اگر تجربه ي مشابه و يا راه حل ديگري داريد، لطفا نظرات خودتان را با ما در ميان بگذاريد. اگر فكر مي كنيد مطالب امروز براي اطرافيانتان مفيد است لطفا انها را با ديگران به اشتراك بگذاريد.



[ بازدید : 343 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
[ ] [ 2:32 ] [ سارا بیات ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]