محبوب ترین بازی های ساخته شده کمپانی سوپرسل


بدون شک یکی از معروف ترین و محبوب ترین کمپانی های بازی سازی اندروید کمپانی سوپرسل می باشد که تا به امروز پروژه های بسیار جذاب و دوست داشتنی را برای اندروید طراحی کرده است این کمپانی که در سال 2010 در فنلاند ایجاد شده است که امروز می خواهیم تمامی پروژه های آن ها را چه موفق و چه نا موفق بررسی کنیم.

این کمپانی بازی هایی که برای چه اندروید و چه ای او اس می سازد به صورت رایگان عرضه می کند و در آمد خود را طرق خرید های درون برنامه ای تامین می کند و روش کار آن به این صورت که شما برای رشد سریع درون بازی نیاز به آیتم های گوناگونی می باشید که می توانید این آیتم های را با صبر و یا با خرید از طریق پول واقعی به دست آورید.

مشهور ترین بازی های ساخته شده توسط این کمپانی مشهور عبارتند از:

Clash of Clans

کلش اف کلنز که بدون شک یکی از اولین و موفق ترین بازی های استراتژیک سراسر جهان می باشد و تا کنون فقط از پلی استور بیش از 500 میلیارد بار در سراسر دنیا دانلود شده است که آماری بسیار عجیب و غریب می باشد و در آن شما باید به ساخت یک دهکده برای خود بپردازید و برای گسترش خود تلاش کنید که این گسترش می تواند از طریق حمله به دیگر کاربران و غارت کردن آن ها باشد اما این فقط یک سر ماجرا می باشد که همین طور که شما به دیگران حمله می کنید امکان حمله کردن آن ها و به هدر رفتن تلاش های شما نیز می باشد.

Brawl Stars

نیز پروژه موفق دیگری می باشد که با دیگر محصول های این کمپانی کمی متفاوت و جذاب تر می باشد و در آن کاربران می تواندد به صورت تیمی با یکدیگر رقابت نمایند و ساعت ها سرگرم شوند.

Clash Royale

پس از سر و صدا کردن عجیب اولین پروژه این کمپانی سوپرسل تصمیم به معرفی بازی کلش رویال گرفت که پس از اعتباری که بین کاربران موبایل های پیدا کرده بود این پروژه هم نیز مثل بمب صدا کرد و کاربران آن روز به روز بیشتر شدند.

این استودیو بازی های دیگری همچون هی دی و بوم بیچ را نیز معرفی کرد که به آن محبوبیت بالا دست پیدا نکردند اما بدترین پروژه آن ها را می توان راش وار داسنت که جدیدترین محصول آن ها نیز بود و پس از عرضه نسخه بتا ان با بازدید بسیار پایینی روبرو شد که تصمیم به منحصل کردن آن گرفتند.


[ بازدید : 388 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
[ ] [ 1:33 ] [ سارا بیات ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]