درباره کوین ترودو بیشتر بدانید


کوین ترودو کیست؟


درباره کوین ترودو کیست؟

در این مقاله سعی شده در مورد بیوگرافی کوین ترودو کامل توضیح دهیم و زندگینامه او و صحت گفته هایش را از جوانب تازه ای بررسی کنیم.

بیوگرافی کوین ترودو
شاید همین که این استاد را بشناسید بسیار جلوتر از سایر افراد باشید این استاد به تازگی وارد عرصه موفق نشده سال‌ها در کشورهای خارج دوره های نتایجی بسیار عالی برای افراد داشته است.

زندگینامه کوین ترودو , بیوگرافی کوین ترودو , کوین ترودو کیست
مدت زمانی است نام او به ایران راه یافته و از آنجا که هیچ جا به صورت کامل این شخص را معرفی نکرده ذهن کوک پرده از راستی و دروغ حرف های این استاد بر می دارد پس حتما توصیه می کنم این مقاله را بخوانید.


مقاله مرتبط:

آرزوی تو دستور توست (کامل ترین دوره در ایران)


مارک کوین ترودو کسی هست که از ۱۷ سالگی به سراغ کسب درآمد می رود او اکنون یک ثروتمند بسیار موفق است همچنین در زمان‌هایی در بازاریابی شبکه ای فعالیت داشته است.
او یک نویسنده مشهور است که در بازه ی زمانی کتاب‌هایش جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون بوده است.
کتاب های او در زمینه موفقیت تقویت ذهن و قدرت ذهن تغذیه سلامتی و کاهش وزن و روشهای کسب ثروت است.

کوین ترودو در مدت زمان زندگی اش مشاور افراد بسیار ثروتمند بوده است.

کوین ترودو و مشاغل او
او متولد فوریه ۱۹۶۳ در شهر لینن ماساچوست آمریکا است.

همسر کوین ترودو
پدر او رابرت ترودو یک جوشکار است نام مادر او مری ترودو است او همراه همسرش ناتالی بَبنکو سالهاست که یک زندگی فوق العاده دارد.

زندانی شدن کوین ترودو

واقعا این دروغ تبلیغاتی است که سایت ها می خواهند با آن محصولاتشان را به فروش برسانند یا حقیقت است ؟

حرف و حدیث هایی است که دادگاه شیکاگو او را به ده سال زندان محکوم کرده

جنجالی که کوین ترودو به پا کرد فاش کردن اسرار گروه های مخفی بود او برخلاف قوانین انجمن هایی مثل برادر هود فراماسونری و …
که حفظ اسرار و نگفتن این قوانین به دیگران مهم ترین اصل آنها بود.
این اسرار را در اختیار عموم قرار داد.

زندانی شدن کوین ترودو

این انجمن‌ها بسیار مخفی هستند و سالهاست از گذشته قوانین و اصولی را سینه به سینه منتقل میکند.
افراد مشهوری مثل راکفلر و اندرو کارنگی دو نمونه از ثروتمندان بزرگ و اعضای ارشد این انجمن‌ها بودند
کوین ترودو آموزش های خود را در انجمن برادرهود و اسکال ان بونز دیده است.
بیشتر جنجال کوین ترودو به خاطر زیر سوال بردن برخی از ارگان ها است که باعث می شود در محاکمه در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ به ۱۰ سال زندان محکوم شود و دلایل مختلفی در رسانه ها و سایت های خبرگزاری برای محکومیت او بیان می کند و در سایت رسمی فدرال Ftc.gov لیست بلند بالایی از شاکیان دولتی او مطرح می‌شود.

که حتی کوین ترودو از برخی نام ها تعجب کند چون نام برخی از آن ارگان ها و شرکت ها را خود او هم نمی شناسد و این نشان می دهد شاید اجیر شده از سمت جایی دیگر مثل گروه های مخفی هستند که حالا قصد دارند به کسی که به آنها پشت کرده و اسرارشان را فاش کرده ضربه بزنند.
از این که او اکنون آزاد شده یا نه اطلاع دقیقی در دست نیست اما معتبرترین خبر بیان می کند که او در حصر خانگی در کمپ فدرال است.

چرا کوین ترودو به انجمن های مخفی راه می‌یابد

داستانی که خودش تعریف می کند این است که او به واسطه یکی از دوستانش وارد این گروه‌ها می شود و با تعجب می بیند این گروه‌ها و اعضای این انجمن ها بسیار سطح درآمدی بالاتر سطح روابط عالی تر از سطح سلامتی بیشتر نسبت به سایر افراد دارند.
دوستش که یکی از اعضای ثروتمند گروه برادرهود بود او را وارد این گروه می کند و او نسبت به سطح زندگی این افراد کنجکاو می شود.
همین کنجکاوی باعث میشود او با یک انگیزه بسیار بالا آزمون های ورودی این گروه‌ها را بگذراند و جزو اعضای ارشد شود.
جالب است بدانید او با استفاده از این قوانین شرکت های زیادی را تاسیس می‌کند و درآمد بسیار بالایی را کسب می‌کند.
کوین ترودو پس از مدتی خلاف قوانین این انجمن‌ها عمل می کند و سعی می‌کند رموز موفقیت و ثروت و سلامتی و روابط عالی ثروتمندان را فاش سازد او این چالش را به جان می‌خرد و این اطلاعات را در اختیار عموم قرار می‌دهد.
فاش کردن اسرار که نقض قوانین این انجمن هاست سبب می‌شود گروه‌های مخفی با او به مخالفت بپردازند و در مسیر او سنگ هایی قرار می‌دهند.

زندانی شدن کوین ترودو

رسانه‌ها را پر میکنند از اینکه این فرد یک کلاهبردار و شیاد است.
پرونده‌های برای او ایجاد می کنند و او را به زندان محکوم می‌کنند.
همین امر سبب می شود کسی به دنبال آموزش های او نباشد و افراد تا مدتی از دوره‌هایش استفاده نکنند این اتفاق همان اتفاقی که بود که سر مستند راز آمد این مستند پس از پخش، رسانه های مختلف علیه آن خبر ساختند با اینکه این مستند حلقه ی گمشده ای داشت که کوین ترودو در دوره ی آرزوی تو دستور توست در بخشی از دوره در پاسخ به سوال یکی از حضار آن را فاش می کند.


[ بازدید : 514 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
[ ] [ 15:33 ] [ سارا بیات ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]