با اصول اولیه سئو آشنا شوید!


شاید برای شما این سوال هم پیش بیاید که چگونه میتوانید در زمینه افزایش بازدید سایت خود فعالیت کنید؟ عده بسیاری تصور می کنند که تنها آموزش تولید محتوا میتواند در این زمینه کافی باشد اما اینطور نیست و شما باید بتوانید با اصول اولیه سئو هم آشنا شوید. در این صورت میتوان گفت که میتوانید آمار سایت خود را بالا ببرید و در ایجاد کسب و کار اینترنتی خود موفق شوید! در این بخش با ما و معرفی اصول اولیه سئو همراه شوید!

اگر تصور می کنید سئو کاری بسیار سخت و شامل مفاهیم بسیار پیچیده ای است، سخت در اشتباه هستید. یادگیری مفاهیم سئو به هیچ وجه غیر ممکن نیست. حتی می توان گفت، اگر به منطق نهفته در پشت سئو پی ببرید، یادگیری مفاهیم بهینه سازی سایت می تواند بسیار جالب و هیجان انگیز باشد.

شما می توانید با یادگیری مفاهیم اولیه سئو، تحولات بسیاری را در سایت خود به وجود آورید. دانستن این نکته نیز خالی از لطف نیست که اکثر کسانی که اقدام به راه اندازی سایت می کنند، اطلاعی از اصول اولیه سئو در اختیار ندارند. به همین دلیل شما می توانید با درک و یادگیری مفاهیم اولیه سئو، خود را از دیگر رقبایتان متمایز کنید.

سئو

در این مقاله شما را با اصولی که موجب موفقیت شما در بهینه سازی سایت می شود، آشنا خواهیم کرد.

قدم اول: آشنایی با نیاز های کاربران و عبارات مورد جستجوی آنها

برای بهینه سازی سایت باید از عبارت های مورد جستجوی کاربران و کلمات کلیدی مورد استفاده کاربران اطلاع داشته باشید. در غیر این صورت نمی توانید سئو سایت خود را بهبود ببخشید.

اما چطور باید این نیاز ها و عبارات کلیدی را شناسایی کرد. تصور کنید که سایتی را برای هتلی در تهران راه اندازی می کنید. شما برای پی بردن به اینکه کاربران احتمالا برای یافتن این هتل از عباراتی مانند

· "هتل در تهران"

· "محلی برای اقامت در تهران"

· "مهمانپذیر در تهران"

استفاده خواهند کرد، نباید نابغه باشید. سئو کاری بسیار منطقی است. در واقع موتورهای جستجو به دنبال سایت هایی هستند که پاسخ های درست و مرتبطی را برای سوالات کاربران ارائه دهند. پس بهتر است قبل از انجام هر اقدام دیگری به سوالاتی که برای کاربران به وجود خواهد آمد، بیاندیشید. شما می توانید با یافتن سوالاتی که ذهن کاربران را به خود مشغول کرده است، کلمات کلیدی مناسبی را در سایت خود به کار ببرید.

سئو

انتخاب کلمه کلیدی مناسب باعث می شود، کاربر مستقیما به سایت شما راهنمایی شود. این به این معنی است که شما سئو سایت را به خوبی تقویت کرده اید. کلمه کلیدی، عبارتی است که میان سایت و کاربران ارتباط برقرار خواهد کرد.

زمانی که فرد عبارت "هتل در تهران " را در نوار جستجوی موتورهای جستجو وارد می کند، با فهرستی از سایت ها که به آن SERP گفته میشود، روبرو خواهید شد. این سایت ها از این کلمه کلیدی در بدنه محتوای خود بهره برده اند. در برخی از موارد سایت ها نام دامنه خود را نیز با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با محتوا خود انتخاب می کنند. به این ترتیب امتیاز بالاتری را از موتور های جستجو دریافت خواهند کرد.

گام دوم: سئو صفحات را فراموش نکنید

پس از شناسایی کلمات کلیدی می توانید با استفاده از سئو در بهینه سازی صفحات موجود در سایت، رتبه سایت خود را ارتقا دهید. برای این منظور باید ترتیب قرار گیری صفحات را نیز به گونه ای انجام دهید که تجربه رضایت بخشی را برای کاربر به وجود آورد.

در این راستا شما باید با در نظر گرفتن اطلاعات مورد نیاز کاربر، ترتیب صفحات سایت خود را با هوشمندی انتخاب کنید. شما در گام نخست با انتخاب کلمات کلیدی مناسب توانسته اید کاربر را به سایت خود دعوت کنید. در این مرحله کاربر مسیر سایت شما را آموخته و برای بازدید وارد سایت شما شده است.

در این مرحله از سئو سایت، باید تمام نکاتی که میتواند تجربه دلنشینی در بازدید از سایت را برای کاربر به ارمغان آورد، در نظر بگیرید. به این منظور باید بتوانید رضایت کاربر را به دست آورید. کاربر در هنگام ورود به سایت با طراحی سایت شما روبرو خواهد شد. شما می توانید با استفاده از یک طراحی مناسب توجه کاربر را جذب کرده و فضای دلنشینی را برای او به وجود آورید.


[ بازدید : 420 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
[ ] [ 17:44 ] [ سارا بیات ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]