گذاشتن فیلم در استوری اینستاگرام


گذاشتن فیلم در استوری اینستاگرام

گذاشتن فیلم در استوری اینستاگرام کار سختی نبوده و اکثر کاربران اینستاگرام به راحتی میتوانند از قسمت استوری اینستاگرام استفاده کنند. اما برای افراد مبتدی که هنوز با اینستاگرام کامل آشنا نشده اند شاید این مشکل برای آن ها وجود داشته باشد که با قسمت های مختلف اینستاگرام آشنایی کافی نداشته باشند.

البته در مقاله امروز به ترفند هایی که باعث میشود تا استوری های ایده آل را به انتشار بگذاریم اشاره خواهیم کرد. یکی از مشکلات اساسی دیگر در آپلود کردن ویدیو، مدت زمان آن میباشد که تمام کاربران در اینستاگرام را به مشکل میکشاند. اما در ادامه، به نحوه گذاشتن فیلم طولانی در استوری اینستاگرام نیز اشاره خواهیم کرد

آموزش گذاشتن ویدیو در استوری اینستاگرام

بعد از ورود به این قسمت حال میتوانیم با استفاده از ابزارهای متفاوت در این قسمت، اقدام به گرفتن عکس یا ضبط ویدیو کنیم. در مورد موضوع امروز اگر ما بخواهیم از محیط خود فیلم ضبط کنیم متیوانیم از منوی پایین که انواع مختلفی از حالت های ضبط ویدیو را در اختیار ما قرار میدهد استفاده کرده باشیم.

برای مثال ما از همان حالت normal استفاده میکنیم برای اینکه شروع به ضبط ویدیو کنیم. کافی ایست با لمس و نگهه داشتن آیکون مربوطه تا وقتی که قصد ضبط ویدیو داریم از محیط خود فیلم بگیریم. البته چون هر ویدیو در استوری با محدودیت 15 ثانیه ای روبرو است تا زمانی که ضبط ویدیو شما از 15 ثانیه گذشت دومین استوری شما برای انتشار آماده میشود.

گذاشتن ویدیو در استوری اینستاگرام

همانطور که گفتیم در این صفحه شما میتوانید با تغییر گزینه های منوی پایین از حالت ها و از کاور های مختلف استفاده کنید. اما اگر شما در حافظه سیستم خودتان ویدیویی دارید و میخواهید آن را به انتشار در آورید. کافی ایست بعد از ورود به قسمت استوری، با لمس و بالا کشیدن صفحه و یا با لمس آیکون گالری در همین صفحه وارد گالری گوشی خود شده و بعد از انتخاب ویدیو مد نظر خود، آن را به انتشار در آورید.

گذاشتن فیلم طولانی در استوری اینستاگرام

اگر شما با گذاشتن فیلم در استوری اینستاگرام مشکل نداشتید و تنها مشکل تان دسته و پنچه نرم کردن با محدودیت 15 ثانیه ای اینستاگرام بوده جای نگرانی ندارد. چون با راه حل هایی که در ادامه برای شما میگوییم میتوانید به راحتی فیلم های موجود در گالری خودتان را به ترتیب در استوری خود به انتشار در آورید.

ضبط ویدیو بالای 15 ثانیه از طریق قسمت استوری:

در این روش شما از ویدیو های گالری استفاده نمیکنید بلکه برای مثال با پلی کردن آهنگ و ضبط ویدیو از محیط خود، به راحتی ویدیو های چند قسمتی برای استوری خود آماده میکنید.

استفاد از برنامه های دیگر برای حل مشکل محدودیت 15 ثانیه ای در استوری:

همانگونه که میدانید هر استوری نمیتواند بیش از 15 ثانیه باشد و اگر ما ویدیو ضبط کنیم بیش تر از این زمان طول بکشد به صوررت خوکار ادامه ویدیو به دومین استوری منتقل خواهد شد. همان مورد که در قسمت بالاتر توضیح دادیم اما اگر ما از قبل فیلمی از گالری خود داشتیم که حال میخواهیم آن را منتشر کنیم چاره چیست؟

برای حل این مشکل میتوانید از دو برنامه که یکی برای گوشی های اندروید و دیگری برای کامپیوتر میباشد که در ادامه توضیح خواهیم داد استفاده کنید. قبل تر نیز در این مورد آموزش هایی را داده ایم اما باز هم توضیح دادن در این مشکلی ندارد.

استفاده از برنامه inshot در گوشی:

برای استفاده از این برنامه بعد از دانلود و نصب آن از گوگل پلی inshot وارد این برنامه میشویم و در صفحه باز شده آیکون مربوط به ویدیو را لمس کرده و در ادامه از گالری خود فیلم مد نظر خود را برای گذاشتن فیلم طولانی در استوری اینستاگرام انتخاب میکنیم.

گذاشتن فیلم طولانی در استوری اینستاگرام

بعد از انتخاب ویدیو در قسمت ویرایش این برنامه ویدیو های را به قسمت های 15 ثانیه ای تقسیم کرده و سپس آن را ذخیره میکنیم و بعد از طریق قسمت استوری اینستاگرام خودمان آن را به انتشار میرسانیم.


[ بازدید : 475 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ ] [ 15:49 ] [ سارا بیات ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]