بهترین لنزهای دوربین دیجیتال کدامند؟


برای آنکه بتوانید عکس هایی با کیفیت و حرفه ای با دوربین دیجیتال خود بگیرید باید علاوه بر کیفیت دوربین و هنر عکاسیتان به لنز به کار رفته در دوربین توجه اساسی داشته باشید.لنز یکی از مهم ترین اجزای به کار رفته در دوربین است که ویژگی های آن مانند فاصله کانونی واندازه دیافراگم بر کیفیت عکس ها تاثیر زیادی می گذارد.امروز قصد داریم بهترین لنزهای دوربین دیجیتال را به شما معرفی کنیم.

امروز قصد داریم بهترین لنزهای دوربین دیجیتال را به همراه ویژگی هایشان به شما معرفی می کنیم،تا بتوانید با یک خرید مناسب و ایده آل، از لحظات شیرین زندگیتان با بالاترین کیفیت عکس بگیرید. همانطور که می دانیم کیفیت عکس بیش از مدل دوربین به لنز به کار رفته در آن بستگی دارد.در واقع بعد از سنسور، لنز دوربین موثرترین عامل در تعیین کیفیت عکس است که ویژگی هایی مانند اندازه دیافراگم،فاصله کانونی،ساختار و نوع عدسی های به کار رفته، کارایی آن را مشخص می کند.با سایت تخصصی چی بخرید همراه باشید تا با پرفروش ترین و بهترین لنزهای دوربین دیجیتال آشنا شوید.

بهترین لنزهای دوربین دیجیتال :

لنز نیکون مدل AF-S NIKKOR 70-200 mm f/2.8E FL ED VR

بهترین لنزهای دوربین دیجیتال کدامند؟
بهترین لنزهای دوربین دیجیتال

شاید بتوان لنز نیکون مدل AF-S NIKKOR 70-200 mm f/2.8E FL ED VR را در رده اول لیست بهترین لنزهای دوربین دیجیتال دانست.در این لنز از یک المان Fluorite و شش المان ELD به کار رفته است تا خطاهای رنگی و اعوجاج هایی که در بسیاری از دوربین های عکاسی مشاهده می شود را به کم ترین حد ممکن برساند.

فاصله کانونی یکی از مهم ترین فاکتورهای انتخاب این لنز دوربین حرفه ای است زیرا می توانید با تنظیم فاصله کانونی متغیر در رنج وسیع ۷۰ تا ۲۰۰ میلی متر،عکس هایی با زاویه های دید مختلف بگیرید.در عدسی های ابتدایی و انتهایی این لنز از یک پوشش نانو کریستال و یک المان HRI استفاده شده است تا افت نوری حین عکاسی را تا حد ممکن کاهش داده و بتوانید عکس های رنگی با بالاترین سطح کیفیت و وضوح بگیرید.

از دیگر ویژگی های متفاوت این لنز دوربین آن است که تمام المان های اپتیکی به کار رفته در آن با یک لایه مخصوص پوشانده شده اند تا بازتاب داخلی،جذب نور و پدیده هایی مانند flare و ghosting کیفیت عکس را تحت تاثیر قرار ندهد.عکس هایی که با این لنز می گیرید به ندرت تار و محو می شوند ،زیرا ۴ استاپ سرعت شاتر به کار رفته در لنز و سیستم لرزش گیر اپتیکی کمک می کند تا تصاویری با بالاترین وضوح و کم ترین میزان تاری بگیرید.

لنز دوربین مجهز به سیستم فوکوس کم صدای Silent Wave است که المان های داخلی به صورت کاملا روان،خودکار و حرفه ای روی تصویر و منظره مورد نظرتان فوکوس می کند.از ویژگی های منحصر به فرد دیگر در این لنز دوربین دیجیتال آن است که دهانه دیافراگمی آن از F2.8 تا F22 قابل تغییر است،لذا در تمام محیط های مختلف با میزان نور و روشنایی می توانید عکس هایی حرفه ای،با کیفیت و زیبا بگیرید.

کمینه فاصله کانونی این لنز در ۱۸ گروه و از ۲۲ المان اپتیکی ساخته شده است و می تواند تا ۱۱۰ سانتی متر را پوشش دهد.اگر این لنز را بر روی دوربین های فول فریم نصب کنید،می توانید زاویه دید ۸ تا ۲۳ درجه داشته باشید.بدنه این لنز به صورتی طراحی شده است که علاوه بر داشتن ظاهری بسیار زیبا،از آن در مقابل ضربه و فرسودگی محافظت می کند،بنابراین با خرید این لنز می توانید مطمئن باشید تا سال ها دوربین شما نیاز به لنز دیگری نیاز نخواهد داشت.

لنز نیکون را می توانید به راحتی با خود حمل و بر روی دوربین های مختلف نصب کنید.ابعاد این لنز دوربین ۲۰۲٫۵ و ۸۸٫۵ میلی متر بوده و وزنی حدود ۱۴۳۰ گرم دارد.این لنز دوربین دیجیتال را می توانید با قیمتی حدود ۲۶ میلیون تومان برای دوربین های فول فریم مانت F نیکون و دوربین های APS-C مانت DX نیکون خریداری کنید.


لنز کانن EF-S 70-200mm F/2.8 L USM IS II

بهترین لنزهای دوربین دیجیتال کدامند؟
بهترین لنزهای دوربین دیجیتال

لنز کانن مدل EF-S 70-200mm F/2.8 L USM IS II ،یکی دیگر از بهترین لنزهای دوربین دیجیتال بوده است که از درصد فروش و محبوبیت بسیار بالایی نیز برخوردار است.از ویژگی های کاربردی این لنز مانند مدل قبلی فاصله کانونی متغیر و وسیع ۷۰ تا ۲۰۰ میلی متر است که می توانید حرفه ای ترین و زیباترین عکس های ممکن را با آن بگیرید.

همچنین میدان دید قطری در این لنز ۱۲تا ۳۴ درجه است که به شما کمک می کند مناظر وسیعی با زاویه دید گسترده ای را در تصویر پوشش دهید.کمینه فاصله کانونی در این لنز ۵۰ تا ۱۰۰ میلی متر است که باعث می شود بتوانید عکس هایی در گروه نرمال و استاندارد بگیرید.

می توانید با این لنز، با تمرکز بر سوژه و فوکوس کم تر ایده آل ترین عکس های پرتره را در فاصله کانونی استاندارد ۸۵ تا ۱۰۰ میلی متر بگیرید.با استفاده از این لنز می توانید هنگام عکاسی بر سوژه مورد نظرتان به صورت دستی یا خودکار فوکوس کنید.کمینه فاصله فوکوس نیز در لنز ۱۲۰ سانتی متر است که مقداری قابل توجه و استاندارد است.

کمینه فاصله کانونی در این لنز کانون از ۲۳ المنت اپتیکی در ۱۹ گروه ساخته شده است.لرزش گیر اپتیکی به کار رفته در این لنز نیز کمک می کند عکس هایی با وضوح و کیفیت بسیار عالی بگیرید. این لنز را می توانید با قیمتی حدود ۱۸ میلیون تومان خریداری و بر روی دوربین های کانن با سنسور فول فریم نصب کنید.


لنز نیکون مدل AF-S NIKKOR 8-15mm f/3.5-4.5E ED Fisheye


بهترین لنزهای دوربین دیجیتال

زاویه دید لنزهای Fisheye بسیار عریض است و با استفاد از ترفندهایی با انحنا دادن به خطوط صاف عکس هایی بسیار عریض می گیرد.از این لنز می توانید برای عکاسی معماری و عکاسی ۳۶۰ درجه استفاده کنید.یکی از قابلیت های منحصر به فرد این لنز آن است که در وایدترین حالت خود می تواند ۱۸۰ درجه را به صورت تصویری کاملا دایره ای شکل پوشش دهد.

بدنه این لنز بسیار محکم و زیبا بوده و ابعاد بسیار جمع و جور ۸۳*۷۸ میلی متر دارد که به راحتی می توانید آن را با خود جابجا کنید.معمولا عکس هایی که در حالت های واید گرفته می شوند، مشکلاتی مانند محو شدگی در گوشه ها و پایین آمدن کیفیت تصویر را دارند اما این لنز با استفاده از ۲ عدسی پیشرفته Aspherical و ۳ عدسی ED برای کاهش مشکلات لبه های رنگی در نواحی پرکنتراست تصویر، توانسته است این ایرادات را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد.

بر روی سطح عدسی بیرونی از یک پوشش فلوراین استفاده شده است که میزان جذب آلودگی،اثر انگشت لکه آب و غیره را تا حد بسیار زیادی کاهش داده است.فاصله کانونی این لنز ۸ تا ۱۵ میلی متر است و دهانه دیافراگم آن شامل ۷ تیغه مدور است که می توانید با آن عکس هایی حرفه ای با حالت های مختلف پس زمینه بگیرید.

از آنجا که تمام سطوح عدسی های داخلی توسط پوشش نانو کریستال پوشیده شده اند،میزان بازتاب داخلی نور در این لنز به کم ترین مقدار ممکن رسیده است و تصاویر گرفته شده با آن بسیار شارپ و پرکنتراست خواهد بود. قیمت این لنز که بدون شک یکی از بهترین لنزهای دوربین دیجیتال می باشد حدود ۱۳ میلیون است که می توانید آن را به صورت آنلاین یا حضوری خریداری کرده و بر روی دوربین های فول فریم و غیر فول فریم نصب کنید.


[ بازدید : 384 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ ] [ 16:57 ] [ سارا بیات ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]