بازاریابی جاویژه چیست؟


یکی دیگر از روش های بازاریابی اینترنتی نیچ مارکتینگ یا بازاریابی جاویژه است که تمرکز آن روی بخش کوچکی از بازار هدف است. در این مقاله قصد دارم درباره نیچ مارکتینگ صحبت کنم و اینکه این روش بازاریابی چگونه می تواند در موفقیت کسب و کارهای اینترنتی تاثیر گذار باشد. اگر می خواهید بدانید نیچ مارکتینگ یا بازاریابی جاویژه چیست؟ ادامه مقاله را دنبال کنید.

نیچ مارکتینگ یا بازاریابی جاویژه چیست؟

معنی اصلی کلمه نیچ در زبان انگلیسی یعنی تو رفتگی دیوار. در بازاریابی یعنی بخش کوچکی از بازار کار که توسط رقبا و دیگر صاحبان کسب و کارها نادید گرفته شده است. در نیچ مارکتینگ بیشتر روی یک خدمات یا یک محصول خاص در یک حوزه کاری تمرکز می شود. در مثال هایی که در ادامه عنوان می کنم این مسئله برای شما بهتر قابل درک است.

هدف از بازاریابی جاویژه تمرکز بر تامین خدمات یا محصولات بخشی از نیاز های جامعه هدف است. به عنوان مثال فروشگاه اینترنتی که فقط آلات موسیقی می فروشد و در قبال آن فروشگاه دیجی کالا که همه چیز می فروشد را در نظر بگیرید. به نظر شما کدام یک می توانند تخصصی روی آلات موسیقی کار کنند؟ خب مسلما فروشگاهی که فقط آلات موسیقی می فروشد خیلی بهتر از فروشگاهی که همه چیز در آن پیدا می شود می تواند روی فروش محصولاتش و بازاریابی آن تمرکز بیشتری کند.

به عنوان مثال کسی که قصد خرید یک گیتار را داشته باشد به سایت تهران ملودی مراجعه می کند و نه به سایت دیجی کالا! از این مثال متوجه شدید که منظور از تمرکز بر یک نوع محصولات در بازار چه هست؟ این دقیقا همان بازاریابی جاویژه است.

مثالی از نیچ مارکتینگ

به عنوان مثال شخصی طراح گرافیست است و انواع طراحی ها رو به صورت حرفه ای بلد است. سایتی راه اندازی می کند و سفارش هر نوع کار گرافیکی را قبول می کند. مثلا طراحی کارت ویزیت،بروشور تبلیغاتی، بنر و هدر سایت، اینفوگرافیک و … . در مقابل شخص دیگری هم با همین تخصص سایتی راه اندازی می کند و به عنوان مثال فقط اینفوگرافیک طراحی می کند. کدام یک در شغل خود موفق تر هستند؟ مسلما شخصی که روی یک کار به صورت تخصصی کار می کند موفق تر است. چه از نظر بازاریابی خدماتی که ارائه می کند و چه از نظر تمرکز بیشتر روی یک کار می تواند بهتر عمل کند.

شخصی که می خواهد سفارش اینفوگرافیک دهد سراغ متخصصش می رود کسی که کار اصلیش طراحی اینفوگرافیک است. نه کسی که انواع و اقسام طراحی ها را انجام می دهد.

پیشنهاد ویژه همیار وب : بازاریابی درونگرا یا (Inbound Marketing) چیست؟

بازاریابی جاویژه می تواند بر اساس موقعیت های جغرافیای، گروه های سنی، جنسیت، یا افراد خاص قابل اجرا باشد. در این حالت می تواند محصولی ارائه شود مختص به خانم ها یا گروه سنی خاصی باشد.

به عنوان مثال سایتی باشد که فقط پکیج های لاغری مخصوص خانم هایی که سنشان بین 25 تا 30 سال است ارائه کند. یا محصولی با عنوان لاغری برای خانم های دیابتی تولید و عرضه کند.

سخن پایانی این است که اگر قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی در هر زمینه ای را دارید حتما روی یک نوع محصول و خدمات تمرکز کنید از آن دسته وب سایت هایی که همه چیز درش پیدا می شود نباشید. به عنوان مثال اگر می خواهید وب سایتی راه اندازی کنید که در آن دمنوش های لاغری بفروشید فقط روی آن تمرکز کنید و محصولات دیگری را در وب سایت خود قرار ندید. همانطور که گفتم در بازاریابی جاویژه هدف اصلی تمرکز روی یک سری از محصولات خاص است. امیدوارم از این مقاله استفاده کافی را برده باشید.


برچسب ها: بازاریابی جاویژه , کسب و کار اینترنتی , نیچ مارکتینگ چیست؟ , نیچ مارکتینگ , آموزش بازاریابی اینترنتی ,
[ بازدید : 229 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ شنبه 26 فروردين 1396 ] [ 16:41 ] [ سارا بیات ]

آموزش افزايش بازديد سايت


افزايش ترافيك سايت آموزش افزايش ترافيك سايت و دريافت بك لينك هاي با كيفيت
در اين محصول آموزش شما را با روش هايي آشنا خواهم كرد كه علاوه بر افزايش بازديد سايت خود بتوانيد بك لينك هاي با كيفيت هم براي سايت خود بسازيد.
يعني با يك تير دو نشان مي زنيد. در اين محصول آموزشي با تمام راه هاي افزايش بازديد سايت آشنا خواهيد شد.
با تهيه اين محصول آموزشي بي نهايت بك لينك معتبر براي سايت خود بسازيد

برچسب ها: آموزش افزايش بازديد سايت , افزايش ترافيك سايت , راه هاي كاهش رتبه الكسا , افزايش بازديد واقعي سايت , هميار وب ,
[ بازدید : 256 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ دوشنبه 21 فروردين 1396 ] [ 14:06 ] [ سارا بیات ]

مایکروسافت بهتر از همیشه


یکی از مطمئن‌ترین استراتژی‌هایی که شرکت‌های آی‌تی می‌توانند در صنعت فناوری به آن تکیه کنند این باشد که آهسته اما پیوسته گام بردارند
تجربه نشان داده است که هر گونه گام شتاب‌زده و حرکت عجولانه باعث ایجاد خسارات جبران ناپذیری خواهد شد و گریبان شرکت‌ها را تا مدت زمانی نامعلوم خواهد گرفت. زمانی که یک شرکت همه تلاش خود را می‌کند تا تنها به خاطر این که از دیدها محو نشود و در صدر اخبار قرار بگیرد یک محصول جدید را به بازار معرفی کند، مسلما باید بتواند توانایی پذیرش خطرات احتمالی آن را هم داشته باشد. اگر محصول به یک محصول شکست خورده تبدیل شود یا این که نتواند استقبال کافی را به‌دست آورد، از چند نظر برای کمپانی بد خواهد شد.

مایکروسافت1

اولا این که تا مدت‌ها زمان لازم خواهد داشت تا با یک حضور قدرتمندتر به شکل مثبتی به صدر رسانه‌ها بازگردد و دوم هم از نظر هزینه زمانی و مالی که متحمل شده است، با یک شکست سنگین مواجه خواهد شد. به همین دلیل اگر یک شرکت تحت تاثیر جو رقابتی موجود قرار نگیرد و تنها با استراتژی هوشمندانه خود حرکت کند می‌تواند، محبوبیت بیشتری را به‌دست آورد. این ماجرا در رابطه با شرکت مایکروسافت به خوبی قابل مشاهده است.
مایکروسافت2
این شرکت در چند وقت گذشته عملکرد خوبی را از خود نشان نداد اما بعد از استیو بالمر با تغییر مدیریتش بیشتر استراتژی‌های این شرکت هم دچار تحول شد و مایکروسافت توانست به درجه‌ای از موفقیت دست پیدا کند که اکنون بسیاری از کارشناسان آن را یک شرکت خلاق‌تر و موفق‌تر از اپل بنامند. هفته گذشته کنفرانس خبری مایکروسافت بود و این شرکت محصولات جدید و جذابی را در این کنفرانس به نمایش کشید. این کنفرانس با صحبت‌های مسئول توسعه ویندوز در مایکروسافت آغاز شد و مایکروسافت در مورد امکاناتی نظیر اضافه شدن و ویرایش اجسام و اشیای سه بعدی به نرم افزار Paint دموهای مختلفی را انجام داد.
مایکروسافت3

سخت افزارهای جدیدی نظیر نسخه بهبود یافته سرفیس بوک و معرفی سرفس استودیو و سرفس دایال، برای حاضران این کنفرانس بسیار جذاب بود. در نهایت مایکروسافت بخشی از کنفرانس اختصاصی خود را برای این در نظر گرفت که آمارهایی را از مخاطبان سیستم عامل ویندوز 10، به افراد ارائه کند. بدون شک تا به امروز مایکروسافت همه تلاش خود را کرده است تا کاربران از عملکرد ویندوز رضایت کامل داشته باشند و این تلاش را به هیچ عنوان نمی‌توان نادیده گرفت. آپدیت‌های پشت سرهم مایکروسافت برای ویندوز نشان داده است که این شرکت تمام تلاش خود را می‌کند تا کاربران ویندوز 10 را به کار گیرند.

مایکروسافت4

طبق اعلام این شرکت در حال حاضر سیستم عامل ویندوز10، بیش از 400 میلیون کاربر فعال دارد و با توجه به همین آمار می‌توان ویندوز10 را دومین سیستم عامل محبوب بعد از ویندوز7 دانست. طبق آماری که مایکروسافت در کنفرانس خود اعلام کرد تا به حال بیشتر از 200 میلیارد ساعت از ویندوز 10 استفاده شده است و بدون شک با ارائه بازی‌های ایکس باکس برای این نسخه از ویندوز، میزان استفاده و محبوبیت آن بیشتر هم خواهد شد. مایکروسافت تصمیم دارد تا با یکپارچه‌سازی هسته سیستم عامل رایانه‌های شخصی و ایکس باکس، امکان انجام بازی‌ها روی ویندوز10 را ساده‌تر کند و این گونه است که با همین تغییرات کاربردی، مایکروسافت یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های جهان فناوری بوده و باقی مانده است.



[ بازدید : 186 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ دوشنبه 14 فروردين 1396 ] [ 17:57 ] [ سارا بیات ]

ويژگي هاي كسب و كار اينترنتي چيست؟


يكي از شغل هايي كه ميشه با آن به كسب درآمد ثابت و ميليوني رسيد كسب و كار اينترنتي است. امروزه كسب و كارهاي اينترنتي خيلي گسترده شده است و روز به روز مي بينيد كه شغل هايي كه اصلا فكر نمي كرديد اينترنتي بشه به صورت اينترنتي شده اند مثل زودفود يا تاكسي ياب هاي آنلاين. در اين مقاله قصد دارم ويژگي هاي كسب و كار اينترنتي كه باعث مي شود افراد زيادي به آن روي آوردند را عنوان كنم.

چرا كسب و كار اينترنتي؟

پتانسيلي كه در كسب و كارهاي اينترنتي وجود دارد در هيچ يك از كسب و كارهاي ديگر وجود ندارد. كسب و كارهاي اينترنتي با پتانسيلي كه دارند مي توانند درآمد پايدار و ثابتي را براي شما ايجاد كنند. يكي از دلايل آن عدم محدوديت در زمان و مكان است. به طور مثال شما مي توانيد خدمات خود را به صورت 24 ساعته و به افرادي كه در جنوب كشور يا حتي در خارج از كشور هستند هم ارائه كنيد.

با كسب و كار اينترنتي بدون اينكه هميشه سركار باشيد مي توانيد درآمد زايي داشته باشيد. هر زمان كه دوست داريد از خواب بيدار شويد. هر زمان كه دوست داريد مي توانيد به خودتان مرخصي بدهيد و به مسافرت و تفريح برويد.

با كسب و كار اينترنتي خودتان رئيس خودتان باشيد

ويژگي هاي كسب و كار اينترنتي چيست؟

كسب و كارهاي اينترنتي مزيت ها و ويژگي هاي منحصر به فردي دارند كه در هيچ كسب و كاري وجود ندارد كه من در ادامه به تعدادي از آن ها اشاره مي كنم

1.انعطاف پذيري

همان طور كه در بالا به آن اشاره كردم از ويژگي هاي مهم كسب و كار اينترنتي انعطاف پذيري آن است. با كسب و كار اينترنتي مي توانيد كارهايي كنيد كه در هيچ كدام از كسب و كارهاي ديگر نمي توانيد آن ها را انجام دهيد. به عنوان مثال مي توانيد كسب و كار اينترنتي خود را به صورت اتوماتيك كنيد و در حالي كه خواب هستيد هم درآمد زايي كنيد.

2.بدون نياز به سرمايه اوليه

در كسب و كارهاي اينترنتي مي توان با كمترين سرمايه ممكن كار خود را شروع كنيد. شما در ابتدا مي توانيد با كمترين هزينه كسب و كار اينترنتي خود را استارت بزنيد و در ادامه براي آن هزينه هايي را كنيد. البته به نوع كسب و كار اينترنتي هم بستگي دارد مثلا اگر اطلاعاتي كه خودتان داريد را مي خواهيد به علاقه مندان و مخاطبين خود بفروشيد واقعا نياز به سرمايه آن چناني نداريد و فقط با راه اندازي سايت و يك استراتژي خوب بازاريابي اينترنتي مي توانيد كسب و كار اينترنتي سود آوري را داشته باشيد.

3.كمترين ريسك ممكن

راه اندازي كسب و كار اينترنتي با سرمايه كم يعني كمترين ريسك ممكن. شما با كمترين موانع موجود در بازار كار مي توانيد كسب و كار اينترنتي خود را شروع كنيد.

4.بدون نياز به هزينه هاي جانبي

بدون نياز به هزينه هاي جانبي مي توانيد كسب و كار اينترنتي خود را راه اندازي كنيد. بدون اينكه هزينه دفتر كار يا كارمند بدهيد مي توانيد كسب و كار خود را در منزل خود آغاز كنيد. بدون اينكه جوازي براي كسب و كار خود بگيريد و يا اينكه مالياتي براي كار خود بدهيد مي توانيد كسب و كار اينترنتي داشته باشيد.

مقاله سرمايه مورد نياز براي راه اندازي كسب و كار اينترنتي را هم بخوانيد

5.اتوماتيك سازي فرايند درآمد زايي

يكي از بهترين ويژگي هاي كسب و كارهاي اينترنتي اتوماتيك كردن آن است. شما مي توانيد فرايند فروش محصول و تحويل دادن آن به مشتري را اتوماتيك بدون دخالت كسي انجام دهيد. با سيستم ايميل ماركتينگ مي توانيد بازديدكنندگان سايتتان را به مشتري هاي بالقوه و در نهايت به مشتري هاي بالفعل تبديل كنيد. با اتوماتيك كردن كسب و كار اينترنتي خود بدون افزايش ترافيك سايت مي توانيد فروش خود را چندين برابر كنيد. و از اين طريق مي توانيد درآمد ثابت و پايداري داشته باشيد

6.با كسب و كار اينترنتي رئيس خود مي شويد

چگونه با كسب و كار اينترنتي رئيس خود مي شويد؟ شما بدون نياز به اينكه هر روز صبح راس ساعت به خصوصي سر كار حاضر باشيد يا اينكه براي كسي كار كنيد مي توانيد رئيس خود باشيد. به واسطه ي كسب و كار اينترنتي هر زمان كه دوست داريد از خواب بيدار مي شويد يا مي توانيد هر زمان كه دوست داريد سركار خود حاضر شويد. خيلي مهم است كه براي خود كار مي كنيد و با كاري كه به آن علاقه داريد كسب درآمد مي كنيد.

مقاله با دست پر كسب و كار اينترنتي خود را راه اندازي كنيد را هم بخوانيد

سخن آخر اين است كه كسب و كارهاي اينترنتي ويژگي هاي بسياري دارند كه خودتان به آن فكر كنيد مي توانيد به موارد بيشتري پي ببريد. من در اين مقاله فقط تعدادي از آن ها را عنوان كردم. قصدم از نوشتن اين مقاله اين بود كه با اين ويژگي هايي كه از كسب و كار اينترنتي براي شما نام بردم به شما انگيزه اي به راه اندازي كسب و كار اينترنتي بدهم. بهتون پيشنهاد مي كنم اگر ايده نابي داريد حتما روي آن تمركز كنيد و كسب و كار اينترنتي خودتان را راه

اندازي كنيد.

منبع : هميار وب


برچسب ها: بازاريابي اينترنتي , چرا كسب و كار اينترنتي؟ , كسب و كار اينترنتي , مزاياي كسب و كار اينترنتي , ويژگي هاي كسب و كار اينترنتي، ,
[ بازدید : 232 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ سه شنبه 8 فروردين 1396 ] [ 10:09 ] [ سارا بیات ]
ساخت وبلاگ تالار عکس عاشقانه فال حافظ فال حافظ خرید بک لینک خرید آنتی ویروس خرید آنتی ویروس نقاشی ساختمان ویلچر انواع بادام پروژه متلب پاسپورت دومینیکا چاپ چسب ، چاپ نوارچسب چاپ چسب چاپ نوار چسب قیمت نایلون حبابدار فروش نایلون حبابدار ،قیمت نایلون حبابدار فروش نایلون حبابدار ،قیمت نایلون حبابدار کیسه حبابدار فروش پلاستیک حبابدار خرید سیسیکم خرید iptv خرید فالوور ارزان اتاق فرار نایلون حبابدار برای اسباب کشی
بستن تبلیغات [X]